Blauwe voeten

Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MoppieFilou

Blauwe voeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-22 17:53

Ik heb al zo lang ik me kan herinneren blauwe voeten. Ook steeds koude voeten, al denk ik eerder dat dat een gevolg is van de slechte doorbloeding. Bij mijn handen heb ik nergens last van. Het is ook niet dat het pijn doet ofzo, enkel koud en blauw. Heb al wel eens opgezocht wat het zou kunnen zijn, maar kon mijn situatie niet echt vinden.
Is er nog iemand die dit heeft of weet wat het kan zijn?

Moppie, Lou en Lilly - For always in my heart little friends <3

BigOne

Re: Blauwe voeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 17:56

Raynaud? Enigste wat ik kan bedenken.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-22 18:15

Dat ben ik inderdaad ook tegengekomen maar dat komt echt in aanvallen, terwijl het bij mij gewoon continu zo is. Komt daarnaast ook vooral door koude terwijl ik zelfs in de zomer gerust blauwe voeten kan hebben.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 18:18

Zeer herkenbaar. Ik heb dit ook al zolang ik me kan herinneren. Zijn echt blauw en voelen koud aan, maar zelf voel ik dit niet. Mijn ha zei ooit dat het wintertenen waren en dat dompelbaden zouden kunnen helpen

Dag pap, ik mis je

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-22 18:23

Siersma schreef:
Zeer herkenbaar. Ik heb dit ook al zolang ik me kan herinneren. Zijn echt blauw en voelen koud aan, maar zelf voel ik dit niet. Mijn ha zei ooit dat het wintertenen waren en dat dompelbaden zouden kunnen helpen

Wintertenen heb ik inderdaad ook eens horen vallen bij de podoloog, maar daar kwam die op terug toen ik zei dat het wel echt mijn hele voet is, vaak tenen en hiel, en dat het geen pijn doet. Dus het is echt een raadsel :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 18:23

Wanneer het een bloedsomloop probleem is kunnen dompelbaden inderdaad soms helpen, staat vast wel een schema op internet en kost weinig moeite.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-22 18:25

bigone schreef:
Wanneer het een bloedsomloop probleem is kunnen dompelbaden inderdaad soms helpen, staat vast wel een schema op internet en kost weinig moeite.

En helpt dat dan op lange termijn of moet je het echt blijven herhalen om resultaat te hebben? Want het is soms vervelend, maar nu niet zo erg dat ik er heel mijn leven 3 dompelbaden per dag voor over zou hebben zeg maar haha.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie