Meer mensen nog coronavrij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij al wel eens corona of vaker corona gehad?

Ja
304 (27%)
Nee
805 (72%)

Totaal aantal stemmen: 1109


floorsil

Berichten: 2643
Geregistreerd: 22-10-04

Meer mensen nog coronavrij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-22 20:40

Ons gezin heeft nog nooit corona gehad. Ik was benieuwd of er meer mensen zijn die nog steeds corona vrij zijn?

Ik werk op een school ook al wel contact gehad met iemand die een dag later positief testen. Ik doe ook eigenlijk alles weer. Wel vaak verkouden. Maar met 2 kleine kinderen volgens mij ook wel normaal.

Doe denk ik 2x per week een zelf test en ben nu zo'n 11x bij de ggd geweest in 1.5 jaar tijd om mij te laten testen. Maar altijd negatief.
Ben benieuwd of dit uit zondering is of wel veel voorkomt.

Kabayo

Berichten: 14057
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Meer mensen nog coronavrij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 20:42

Wij hebben als gezin nooit corona gehad. Alleen mijn moeder wel. De helft is gevaccineerd en de andere helft niet. (Gelukkig eigen keuze :D)

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Meer mensen nog coronavrij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 20:48

Ik heb het ook niet gehad misschien zonder dat ik het wist maar zover ik weet niets gehad .

Esmee_RS

Berichten: 4886
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 20:50

In maart heeft mijn vader corona gehad. Ik ben de hele dag met hem samen geweest en ‘s avonds kwamen de klachten. Ik had toen verwacht positief te testen, maar nee.
Afgelopen oktober, inmiddels gevaccineerd. Mijn vriend ook, en toch test hij positief. Best goed ziek ook. Had toen verwacht ook ziek te worden (ik ben ook in quarantaine gegaan, dus we sliepen samen) maar weer niets.
2 weken terug lag mijn vriend ‘s nachts te hoesten. Een zelftest gedaan en ja hoor, weer positief. En ik ben weer niet positief geweest :+ Nog geen booster overigens.

Mannengriepje :D

Jessix

Berichten: 16462
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 20:52

Ik weet het niet. Ik ben in februari 2020 voor het laatst ziek geweest.
Uit ons gezin is nog niemand positief getest.

Ineke2

Berichten: 33142
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 20:53

Tot nu toe heb ik nog geen corona gehad. Hopelijk blijft dat ook zo.

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 20:54

Hier ook nog niet gehad. Niet gevaccineerd.
Meerdere keren met mensen geweest langere periodes binnen 1,5m die daarna positief bleken, maar ook dat is niet over gesprongen

Cowgirl

Berichten: 23750
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 20:57

Voor zover ik weet ben ik ook nog corona vrij.

Maar ik sta wel open voor een (bloed) test om te kijken voor antistoffen. Ik heb alleen wel alle vaccinaties gehald dus ik weet niet of het dan nog representatief is.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:01

Ik werk in de zorg, zeker de laatste tijd heeft iedereen om mij heen al wel Corona gehad. Op dit moment zijn mijn vaste oppas, beste vriendin, haar ouders en mijn familie allemaal aan de beurt. 14 dagen geleden mijn hele schoonfamilie. Wij lijken er steeds tussendoor te piepen. :)) Ik hoop dat het zo blijft! Vooral mijn beste vriendin is echt heel erg ziek.

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Meer mensen nog coronavrij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:05

Mijn moeder en ik nog geen enkele keer besmet geraakt. Aangezien ik in de zorg werk en nog een opleiding volg had ik eigenlijk wel verwacht om het een keer te krijgen.

Even afkloppen dat we het nog niet gehad hebben.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34686
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:06

In dec 2020 corona gehad. Maar omicron nog niet, terwijl het rondom ons aardig rond gaat momenteel.

Cinnepin

Berichten: 8939
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:07

Hier ook corona vrij :P

Memories

Berichten: 2632
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:07

Hier ook nog altijd coronavrij, voor zover we weten. Januari 2020 voor het laatst echt griep gehad en zou het niet gek vinden als ik het toen wellicht toch heb gehad. Oktober 2021 verkouden geweest maar negatief getest. Voor de rest niet ziek geweest maar kan het natuurlijk ook ongemerkt hebben gehad.

Faelynn

Berichten: 3151
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:08

Hier ook nog geen corona gehad dat ik weet, maar moet eerlijk bekennen dat ik ook nog nooit getest ben, want ben nog niet echt ziek geweest, dus geen aanleiding toe gehad. Niet gevaccineerd en ik werk in een drukke winkel, dus wel met heel veel mensen in contact geweest, hier waait het voorbij blijkbaar

LB_ED
Berichten: 134
Geregistreerd: 12-04-11

Re: Meer mensen nog coronavrij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:11

Wij zitten momenteel al 4 dagen in quarantaine. Man is positief getest, ik en onze dochter nog steeds negatief.. nog nooit ergens op gelet :=

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:11

Ik ben echt niet wakker meer. Ik druk op ja maar bedoelde uiteraard nee :+


Zover ik weet heb ik nog geen corona gehad. Zelfs gelukt om amper met mensen in contact te komen die het hadden op dat moment. Ik was erg voorzichtig vanwege mijn werk.

Tot 2 weken geleden. Mijn moeder in contact met iemand. Al was dat ook weer een vaag verhaal want diegene vond een ggd test niet nodig dus kan ook nog wel zo zijn dat het vals alarm werd. Daarna een collega van mij haar vriend en ik heb nog een weekend met die collega gewerkt. Nu lijkt die collega ook imuum. En als klap op de vuurpijl mijn zusje. Hebben we allemaal 3 dagen bijgezeten en niemand heeft het gehad. Ik heb als enige een test gehad en was negatief had wel wat vage klachten maar spanning is bij mij ook wel een ding.
Wij zijn imuum thuis denk ik :')

Zertab

Berichten: 12276
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:11

Ik heb ook nog geen corona gehad. Onze hele familie eigenlijk nog niet.

roekes

Berichten: 757
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:12

Volgens de antistoffen bloedtest heb ik nog geen corona infectie doorgemaakt. (Ik deed mee met een onderzoek die helaas afgerond is)

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Meer mensen nog coronavrij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:13

Ik heb voor zover ik weet ook nog geen corona gehad, wel regelmatig PCR test gedaan want ben in de winter vaak flink verkouden :=

denisewinter

Berichten: 305
Geregistreerd: 20-03-13
Woonplaats: haarlem

Re: Meer mensen nog coronavrij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:15

Jep hier ook gezin van 4 en nog geen Corona. Ik
Werk in de zorg waar veel Corona heerst maar gelukkig nog steeds positief

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:16

denisewinter schreef:
Jep hier ook gezin van 4 en nog geen Corona. Ik
Werk in de zorg waar veel Corona heerst maar gelukkig nog steeds positief


Nog steeds positief oei :') :+

leintje_

Berichten: 4201
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:17

Ik ben tot nu toe ook nog coronavrij. Ben wel gevaccineerd en geboosterd. Zijn best veel mensen in mijn omgeving die nog geen covid hebben gehad.

Amado
Berichten: 1331
Geregistreerd: 22-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:18

Hier nogsteeds corona vrij, 2 weken geleden voor het eerst een zelftest gedaan preventief ivm werk meeting. Daarvoor nog nooit hoeven testen oid, wat een naar gevoel is dat zeg :’)

Zusje van de week positief getest, maar ik nog altijd niet. Veel meer mensen in mijn omgeving nu met corona sinds 2 weekjes, ben zelf gevaccineerd maar nog geen booster

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:19

Precies twee jaar geleden was ik voor het laatst ziek. Het zou mij niets verbazen als het dat gekke virus was, want het was na een familieweekend in de Efteling. Begon het in NL niet in die regio? :+

Ik zou zelfs niet meer weten hoe het is om verkouden te zijn. De enige loopneuzen die ik in de afgelopen twee jaar had kwamen door hooikoorts (te stoppen met een tabletje) of inspanning in de buitenlucht (te stoppen met een keertje snuiten).

Om mij heen (vrienden, kennissen, familieleden) zijn de laatste tijd best veel besmettingen. Ik blijf om de een of andere reden nog steeds gespaard - of misschien heb ik het al (meerdere keren) gehad, maar heb ik er niets van gemerkt }>

DuoPenotti

Berichten: 29778
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Meer mensen nog coronavrij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 21:21

Ik denk wij ook nog niet. Of we moeten het zonder symptomen gehad hebben.
Wel 2 keer verkouden geweest maar negatief bij ggd.