Als kind was ik nooit echt super sportief en was gym mijn grootste nachtmerrie. Intussen is dat een beetje omgeslagen. Ik zie mezelf niet als een sportman, maar ben wel geïnteresseerd geworden in verschillende sporten die ik wel eens wil uitproberen. Nu baal ik dus dat ik geen gym meer heb, omdat ik daar kennismaakte met verschillende soorten sporten.
Hoe dan ook ben ik dus langzaam mij aan het verdiepen in sporten waarin ik ben geïnteresseerd. Op dit moment heb ik wat ervaring met (boom)klimmen en kajakken en zit ik na te denken om deze activiteiten wat uit te breiden. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in handbal en ijshockey. Maar dan komt dus het probleem. Ik heb 0,0 ervaring met beide en kan niet eens schaatsen.

Wel heb ik me intussen aangemeld voor een proefsessie handbal.

Nu ben ik eigenlijk benieuwd naar ervaringen van andere mensen die als niet-kind (

Ook wil ik graag weten welke sporten jullie zijn gaan proberen en hoe dat past binnen jullie volwasseneleven qua planning.
Hartelijk dank alvast en wie weet steken we elkaar aan om een nieuwe sport te proberen in het komende jaar!