Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Super vervelend dit. Mijn man heeft het een paar maanden geleden ook gehad, die is half doof geweest en dat duurde bijna 4 weken. Hij heeft toen de huisarts gebeld en die hadden aangegeven dat hij eerst 14 dagen neusspray met zoutoplossing moest gebruiken en als het nog niet over was 7 dagen de xylo. Dat heeft allemaal niets geholpen, hij heeft een paar dagen elke avond 20 minuten gestoomd en toen is het uiteindelijk langzaam open gegaan. Sterkte TS, ik denk dat je het gewoon een beetje moet uitzitten.![]()
Ik verplaats je topic trouwens even naar [MWS] Mensenwelzijn en Sport omdat het daar beter past.
Omany schreef:Hoi ts,
Ervaringsdeskundige ondertussen hier. Jammer genoeg want ik haat het!
Wat bij mij keigoed werkt, is goed veel zoutspray erin, en dan (niet lachen), met je hoofd ondersteboven uit de zetel/bed gaan hangen, én scheef richting het dichte oor (een dikke 5 min).
Desnoods ook met neusspray zo proberen. Maar met zoutspray werkt dat bij mij fantastisch.
Het ziet er stop uit ma kom, tis voor een goed doel
Voor het beste resultaat, effe neus dicht en blazen. Maar zachtjes want met die zoutspray gaat het snel open.
Meestal gaat het in het begin dan wel weer dicht, maar gewoon blijven herhalen tot het uiteindelijk open blijft.
Zeker proberen want dat is echt hét enigste wat werkt bij mij...
Succes!