(skinny) jeans met diepe zakken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ApplePapple

(skinny) jeans met diepe zakken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-22 15:43

Ja ik weet het, een lastige zoektocht.
Maar wellicht weet Bokt het wel. Ik zoek een spijkerbroek MET diepe zakken om mijn telefoon etc in te kunnen stoppen. Niet die 'nep' zakken waar je net je vingertoppen in kan steken.
Ze zijn er, ik heb er 1 maar een soortgelijke is niet meer te vinden (deze is inmiddels 6+ jaar oud)

Het liefste een skinny maar hoeft niet perse. Ik wil alleen geen wijde pijpen, dat is niet mijn ding.
Hoog of laag model maakt mij niet uit.

Alvast heel erg bedankt voor DE tip _/-\o_

MarliesV

Re: (skinny) jeans met diepe zakken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 15:45

voor of achterzakken?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 15:47

Dat ligt echt aan de broek. Niet aan het merk of het model. Ik heb er eentje van de C&A met diepe zakken. Maar de andere heeft het niet. Dus er zit niks anders op dan zelf uitproberen en ervaren.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-22 15:47

MarliesV schreef:
voor of achterzakken?

Liefste de voorzakken. Achterzakken mag ook maar heb ik het gevoel dat ik sneller dingen 'verlies'.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-22 15:48

Suzanne F. schreef:
Dat ligt echt aan de broek. Niet aan het merk of het model. Ik heb er eentje van de C&A met diepe zakken. Maar de andere heeft het niet. Dus er zit niks anders op dan zelf uitproberen en ervaren.

Ik heb geen zin om 100e broeken te moeten bestellen als wellicht iemand hier al een tip heeft. Helaas staat het er ook bijna nooit bij in de product omschrijving.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 15:49

Hema :j

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 15:49

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 15:51

Ik heb een 12 mini, uitgekozen omdat die nog bijna in alle voorzakken past. Rest van de telefoons is gewoon te groot. Dus ik heb de telefoon op mijn broekzakken uitgezocht.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 15:55

Ik diep mijn voorzakken altijd gewoon zelf uit. Ken je niet iemand met een naaimachine?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 15:57

Red Button heeft zakken diep genoeg om mijn telefoon in kwijt te kunnen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 15:59

Ik heb omwille van het broekzakken probleem vorig jaar een mannenbroek gekocht :+ Nu krijg ik mijn telefoon er bijna niet uit omdat hij zo diep in de zakken zit :o

Maar om je verder te helpen, in skinny jeans uitvoeringen kan ik ook niet zo direct een merk/model opnoemen dat deftige voorzakken heeft. De mijne hebben geen of kleine voorzakken waar net een zakdoekje of sleutelbos in kan en dan moet ik bij naar toilet gaan nog opletten dat de sleutels er niet uitvallen. Mijn bootcut jeans van wrangler en esprit hebben wel vrij grote voorzakken, maar ja dat model wil je niet...

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-22 16:00

Lalidan schreef:
Ik diep mijn voorzakken altijd gewoon zelf uit. Ken je niet iemand met een naaimachine?

Dat is wellicht een goed idee! Zal eens rond vragen.

Hema, Zalando en red button zal ik op kijken, dank.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-22 16:02

petitparis schreef:
Ik heb omwille van het broekzakken probleem vorig jaar een mannenbroek gekocht :+ Nu krijg ik mijn telefoon er bijna niet uit omdat hij zo diep in de zakken zit :o

Maar om je verder te helpen, in skinny jeans uitvoeringen kan ik ook niet zo direct een merk/model opnoemen dat deftige voorzakken heeft. De mijne hebben geen of kleine voorzakken waar net een zakdoekje of sleutelbos in kan en dan moet ik bij naar toilet gaan nog opletten dat de sleutels er niet uitvallen. Mijn bootcut jeans van wrangler en esprit hebben wel vrij grote voorzakken, maar ja dat model wil je niet...

Hahaha, dat is dus ook niet alles.
Ja, echt irritant dat. Ik vergeet zoiets ook altijd waardoor het dus wel uitvalt en of kwijt raak.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:04

Ik zweer bij deze broeken.
https://www.msmode.nl/collectie/jeans/s ... 09012.html

Je hebt ze in meerdere kleuren, maar ik ben saai en draag vooral zwarte broeken.
Voldoende ruime zakken voor grotere telefoon, skinny pijpen, en het fijne is de elastische band, nooit meer een riem hoeven dragen :D
Is wel high-waisted.

En anders idd je huidige broeken bij een kleermaker even de zakken laten verlengen :D

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:07

Ltb julita x

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-22 16:09

MelanieB schreef:
Ik zweer bij deze broeken.
https://www.msmode.nl/collectie/jeans/s ... 09012.html

Je hebt ze in meerdere kleuren, maar ik ben saai en draag vooral zwarte broeken.
Voldoende ruime zakken voor grotere telefoon, skinny pijpen, en het fijne is de elastische band, nooit meer een riem hoeven dragen :D
Is wel high-waisted.

En anders idd je huidige broeken bij een kleermaker even de zakken laten verlengen :D

Die zien er ook fijn uit! Gaan op mijn lijstje, dank!

Ja, dat was inderdaad een optie als deze broeken niet versleten/te klein waren :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:20

Heel suf, maar ik neem wel vaker een skinnyjeans voor mannen. Want mannen mogen wel broekzakken >;)
Maar dat moet wel een beetje passen bij de rest van je bouw natuurlijk.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:42

Blijheid: Wat is een bouw die volgens jou overeenkomt met het mannenfiguur? Ik heb namelijk een extreem appelfiguur, als in, prima borsten en billen, geen taille, prima benen. Mn buikmaat is echt gewoon 2 maten groter dan mn benen en billen. Pffff.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:49

Iris82 schreef:
Blijheid: Wat is een bouw die volgens jou overeenkomt met het mannenfiguur? Ik heb namelijk een extreem appelfiguur, als in, prima borsten en billen, geen taille, prima benen. Mn buikmaat is echt gewoon 2 maten groter dan mn benen en billen. Pffff.

Als ik even generaliseer dan heeft de gemiddelde man een wat rechter figuur dan de gemiddelde vrouw. Dus minder verschil tussen heupomtrek en tailleomtrek. Met jouw 'geen taille' zou dat dus best wel eens kunnen werken :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 17:39

@iris: als je weinig taille hebt, kan een mannenbroek idd wel eens fijner zitten, grzien deze veel "rechter" zijn qua model

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-22 12:06

Bedankt voor al jullie reacties!

Even een update, ik ben gisteren naar jeans centre geweest. (Kwam er toevallig langs)
Ik heb daar een heren model gepast, tot mijn verbazing (en van de verkoopsters) zit deze echt perfect! Boven beetje ruim maar ook echt een beetje, prima met een riem op te lossen.
Enige wat er een beetje 'gek' uit ziet is dat de kont zakken wat lager zitten. Die zitten dus wat meer op mijn been zeg maar.
Deze was ook nog eens in de sale dus vandaar dat ik de gok wel durf te wagen om eens te kijken hoe en wat.

Oh en de broek zit ook echt skinny bij mij!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:14

Oh wauw, nou bedankt voor de tips dames! Ik heb net de MS Mode broeken binnen maar als dat niets wordt dan ga ik ook eens richting een mannenbroek kijken. :)

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-22 12:44

Iris82 schreef:
Oh wauw, nou bedankt voor de tips dames! Ik heb net de MS Mode broeken binnen maar als dat niets wordt dan ga ik ook eens richting een mannenbroek kijken. :)

Die van MS mode vond ik er ook echt mooi en fijn uitzien. Alleen gaat een 40 voor mij te groot zijn denk ik.

Broek zit nu in de was, zal als die droog is een foto sturen naar je, dan kan je zien hoe die zit.