Ik ben me al langere tijd bezig aan het houden met wat goed is voor je haar, qua shampoos en andere verzorgingsproducten. Ik waste het eerst altijd met andrelon, daarna loving blends maar nu wil ik echt iets beters en natuurlijkers.
Ik heb heel erg stijl haar, als ik info over haartypes op zoek komt er uit dat ik volgensmij gewoon type 1A zou hebben maar daar staat wel altijd bij dat het haar is dat erg snel vet wordt, en daar heb ik niet heel erg last van. Mijn haar is wel eerder vet dan droog, maar het wordt pas na een paar dagen vet (ik was het ook maar 1 x in de week) dus ik heb niet echt heel vet haar denk ik? Mijn haar is wel heel erg dik, lijkt niet zo omdat het niet pluizig is maar een heel dikke stijle bos dus, met weinig volume. Mijn haar is denk ik ook niet echt beschadigd, ik heb hooguit enkele keren een fohnborstel gebruikt maar verder niks. Ik moet dus een shampoo vinden die bij mijn haartype past.
Shea Moisture heb ik veel voorbij zien komen en dit lijkt me wel een goede shampoo, wel zijn de meeste hiervan volgensmij voor krullend haar. Ik hoor er erg gemengde reacties over, ook mensen waarbij hun haar juist sneller vet wordt. Daarom wil ik graag zeker weten of er een is die bij mijn haartype past, omdat het wel prijzig is als het een miskoop is. Mijn budget is ook uiterlijk 30 euro voor een shampoo en conditioner samen.
Nature box schijnt ook wel goed te zijn, volgensmij grotendeels vrij van siliconen, sulfaten, parabenen etc maar niet helemaal? En hebben mensen ervaring met deze shampoo, werkt het goed voor je haar? Dit is namelijk een iets budgetvriendelijkere optie.
Zelfde met Aunt Jackie, is dat wat?
Of andere merken die je aan kan raden?
Ik zoek wel echt iets wat beter is voor je haar en minder schadelijke stoffen dan andrelon etc. Mijn haar is nu opzich best prima, maar ik denk dat het nog een stuk zachter, glanzender en gezonder zou kunnen. Graag reacties van mensen die zich er ook een beetje in verdiept hebben of een van deze shampoos ofzo gebruiken, reacties zoals 'ik gebruik andrelon en mijn haar is zacht dus het zal wel gezond zijn voor je haar' heb ik niet heel veel aan

Hopelijk ben ik een beetje duidelijk en hebben mensen misschien ideeën wat voor shampoo (en conditioner) geschikt zou kunnen zijn! Mijn voornaamste vraag is of er mensen zijn met vergelijkbaar haar die shea moisture of nature box gebruiken!
Alvast bedankt