Buikwandcorrectie - ervaringen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Buikwandcorrectie - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-22 11:26

Na mijn tweede zwangerschap ziet het gebied rond mijn navel eruit als Satan's anus helaas. -O- Ik ben prima op gewicht maar de rek is er gewoon uit bij dat vel.

Ik twijfel dus over een buikwandcorrectie (of zijn er andere opties) en hoor graag heel breed jullie ervaringen met betrekking tot: dokters, klinieken, herstel, resultaat, etc.

MilesNF

Re: Buikwandcorrectie - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 11:30

Hoe lang is het geleden? Soms doet tijd ook nog wel wat.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-22 11:33

Lieke schreef:
Hoe lang is het geleden? Soms doet tijd ook nog wel wat.

Ruim een jaar. De huid is echt slap en los, dat was al een beetje zo na de eerste en nr 2 heeft het afgemaakt :7

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 11:35

Satan’s anus ;) , die is nieuw voor mij!
Ik noem mijn navel altijd een droevige smiley….
Moet zeggen dat ik met mijn navel niet zo’n moeite heb, maar dat lege onderbuik zakje huid eronder vind ik lastiger. Hoe slanker hoe slapper ook…. Niet leuk…. Zie zo’n litteken na correctie dan weer niet zitten, maar wellicht valt dat in de praktijk mee?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 11:36

Mijn vriendin heeft het laten doen, moest wel zelf betalen maar het is wel netjes geworden.
Het wordt nooit meer wat te was omdat de huis dunner is maar het is wel strakker :j

Mamabird, litteken valt in de buikplooi dus valt best mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 14:26

Je kunt ook voor alleen een navel correctie gaan. Die operatie lijkt me ook minder zwaar dan een hele buikwand correctie. Heb het zelf nog niet laten doen, moet nog sparen dus kan je helaas niet vertellen hoe het verder in zijn werk gaat.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-22 14:30

S8903N schreef:
Je kunt ook voor alleen een navel correctie gaan. Die operatie lijkt me ook minder zwaar dan een hele buikwand correctie. Heb het zelf nog niet laten doen, moet nog sparen dus kan je helaas niet vertellen hoe het verder in zijn werk gaat.

Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken maar ik denk dat het gebied daarvoor te groot is.

Wat me ook veel opvalt is dat ik bij sommige bwcs de navel heel mooi vind en bij anderen echt super onnatuurlijk. Dat houdt me ook nog wel tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 21:05

Maar werkt dat niet overal een beetje hetzelfde, dat je gaat ‘shoppen’ naar iemand die het naar jouw smaak kan?