Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:ik heb vorige week dinsdag 'savonds mijn booster gehaald en ben woensdag om 11.30 met koude rillingen naar huis vertrokken. Heb vervolgens tot vrijdagochtend koorts gehad, verder alleen geen eetlust maar geen andere bijwerkingen. De koorts was met paracetamol redelijk te onderdrukken alleen 1,5u voor ik nieuwe pcm mocht nemen kreeg ik alweer rillingen waarbij ik dan ook echt wel weer onder een dekentje wilde gaan liggen.
Desalniettemin zou ik de booster halen, ik werk ook in de zorg en loop gewoon teveel risico om besmet te raken
Overigens was ik de enige van het hele team (allen pfizer) met klachten, de rest van het team had alleen een zere arm
Narcissa schreef:Is dit enkel morgen mogelijk? Kan je niet vrijdag na je presentatie of eventueel maandag de prik door je HAP laten zetten? Dan kun je toch probleemloos je presentatie voorbereiden en heb je alsnog snel je booster binnen.
Plop1997 schreef:Narcissa schreef:Is dit enkel morgen mogelijk? Kan je niet vrijdag na je presentatie of eventueel maandag de prik door je HAP laten zetten? Dan kun je toch probleemloos je presentatie voorbereiden en heb je alsnog snel je booster binnen.
Ik ga sowieso nu nog snel contact opnemen met de huisartsenpost, kijken wat mogelijk is.
mercurie schreef:ik ben nu denk ik ong 2,5 week geleden om mijn bootster(pfizer)geweest en heb nergens last van gehad.zelfs geen hoofdpijn.
zoals al wordt gezegd kan een paracetamol inderdaad helpen,maar dat zal voor iedereen anders zijn.
persoonlijk zou ik erom gaan,ook omdat je zegt prikangst te hebben.maar je moet je gevoel volgen hierin.
Kimberley_ schreef:Ik probeer hemel en aarde te bewegen om mn booster te halen (risicopatient) maar krijg hem dus niet en moet wachten tot mijn geboortejaar (88) aan de beurt is. Is dat alleen bij jullie in de buurt dat je hem morgen kan halen als je 18+ bent?
Lalidan schreef:Ze zullen wel iets over hebben van hun niet-mobiele patiënten, verwacht ik. Ik zou hem halen. Als je covid krijgt mis je meer dan 1 deadline....
Kimberley_ schreef:Ik probeer hemel en aarde te bewegen om mn booster te halen (risicopatient) maar krijg hem dus niet en moet wachten tot mijn geboortejaar (88) aan de beurt is. Is dat alleen bij jullie in de buurt dat je hem morgen kan halen als je 18+ bent?
xx_Irisje schreef:Kimberley_ schreef:Ik probeer hemel en aarde te bewegen om mn booster te halen (risicopatient) maar krijg hem dus niet en moet wachten tot mijn geboortejaar (88) aan de beurt is. Is dat alleen bij jullie in de buurt dat je hem morgen kan halen als je 18+ bent?
Viel je ook niet in de griepprik groep? Dan zou je toch deze week een sms kunnen verwachten?