Ik ben benieuwd wat heb je aangeschaft?
Zijn er ook bokkers met een krachtstation en spiegels etc met alles erop en eraan ?

Foto’s maken het helemaal af!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik moet wel blijven trainen om mobiel te blijven
train gemiddeld 3 keer per week. 
Ik moet zeggen dat ik veel liever gewoon naar de sportschool ga, maar afgelopen week bijvoorbeeld was ik in quarantaine en dan is het wel fijn om thuis iets te kunnen doen als fanatieke sporter.
Maar ik pak liever gewoon de hardloopschoenen voor een rondje hollen
Ik loop 4x in de week, 2x in de week survivalruntraining en 1x per week krachttraining in de sportschool. Die laatste 2 zijn nu met de maatregelen wat lastiger.

Dammie schreef:Zijn er ook bokkers met weinig ruimte die fitness spullen thuis hebben staan? En welke dan?
Ik heb geen ruimte voor grote apparaten, ben al blij dat ik een fatsoenlijke thuiswerkplek heb kunnen inrichten.

daarnaast vinden we het leuk om wat lijsten te hebben hangen met oefeningen en posters met quotes, maar dat is allemaal bijzaak.

In het verleden goed gebruikt (behalve de laatste, die is nieuw). Nu ligt het even stil maar dat komt wel weer. Ik houd niet zo van de sportschool maar wel van sporten op die manier, dus heel fijn als het thuis kan.Zertab schreef:Askja schreef:Vraagje: wat is in jullie optiek nou een nuttiger aanschaf, een roeitrainer of een loopband?
Roeitrainer. Wandelen en hardlopen kan ook buiten.