Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Momenteel ben ik echt in alle staten. Al voor de 6e dag op rij heb ik na het avondeten hoofdpijn. Het voelt als een soort aanval die een kwartier na mijn avondeten begint. Overdag eet ik brood en heb ik nergens last van. Ik krijg dan hoofdpijn met een algehele vermoeidheid die vrij snel inkickt. Daarbij heb ik ook een zere buik. De vermoeidheid voerde de afgelopen dagen de boventoon, momenteel is dat weer de hoofdpijn die dwars door pijnstilling heen komt. De hoofdpijn zit ecjt aan de voorkant van mijn hoofd en trekt in mijn ogen. Die zijn dan niet pijnlijk maar heel zwaar, ik weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen.
Daarnaast zwelt mijn buik vaak op tot een 5 maanden zwanger buik en doet ie ook zeer. Soms moet ik dan ook naar de wc.
Ik ben radeloos. Ik dued al bijna niet meer te eten. Ik heb deze aanvallen al heel lang, al jaren maar eerder had ik ze een paar keer per jaar. Afgelopen jaar begonnen al mijn klachten toe te nemen, waaronder deze hoofdpijn-en vermoeidheidaanvallen. Maar de laatste dagen is dit dus elke avond. Vanavond is het ergst qua hoofdpijn.
Ik eet verschillende dingen, maar eerder kon ik 2 dagen na elkaar hetzelfde eten en dan kreeg ik maar 1 keer zo'n aanval. Dus waar het nou aan ligt?
Ik ben radeloos want het ontregeld mijn hele leven. Dat doet de algemene vermoeidheid al, maar als ik zo'n aanval krijg kan ik helemaal niks meer.
Wie herkent dit? Ik kan wel weer naar de huisarts gaan, dat ga ik waarschijnlijk ook doen, maar ik heb al jaren klachten dus ik ben niet zo hoopvol.
idylle schreef:Ik zou toch weer bij de huisarts aan de bel trekken. Mocht de huisarts niks kunnen vinden zou ik erop staan dat hij me of doorstuurt naar een collega huisarts of door stuurt naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Zeker als je zoveel pijn hebt , kan hij niet zeggen ik weet het niet en doe het er maar mee. Dit moet ergens vandaan komen en het is zijn taal dat dit onderzocht wordt. Sterkte
Earth schreef:karuna schreef:Waarom niet nu de huisarts bellen maar pas morgen? Telefonisch consult of beeldbellen kunnen vaak ook wel
Ik kan enkel een afpsraak maken tussen 8 en half 11