CalipsoLover schreef:Misschien toch nog eens naar de dokter gaan Germie? Hopelijk vind je snel een oplossing. Ik heb ook wel gewoon sneller spierpijn dan een ander, het is nu eenmaal wat persoons-gebonden.
Voor spierpijn wat ik altijd al gehad heb gaat het niet werken natuurlijk. Dat zal wel bij mij horen. Eerder was er ook nooit wat uitgekomen. Ik probeer dus wat met vitamines, maar zou daar geen tekort aan mogen hebben. En je moet ook weer niet te veel nemen.
En nu heb ik denk ik gewoon pech met een verkoudheidje die niet weg wil. Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar 2 weken geleden werd ik verkouden. Kan gebeuren, en eigenlijk kon ik met die verkoudheid prima blijven trainen. Wel iets langzamer, maar ok. De neusverkoudheid is nu voor 90% weg, maar sinds maandag dus een hoest er bij, ook niet constant, maar er zit gewoon af en toe wat in de longen. En dat geeft een vieze smaak met hoesten. Mijn rusthartslag was verhoogd, maar was afgelopen nacht voor het eerst weer onder de 60, en gaat dus weer naar normaal. Dat hoesten heeft denk ik ook gewoon tijd nodig. Daarom heb ik deze week dus weinig gedaan qua hardlopen. Heb de training van woensdag ook niet gedaan zoals het moest en nu was het alleen de magic mile. En ik heb deze week 2 keer toegegeven aan een uurtje slapen tussen 5 en 6 voor het avondeten.
Maar verder is alles dus nu 2 weken aan de gang van niet geheel fit, niet iets om je direct zorgen over te maken. Maar ook niet iets wat ik bij mij gewend ben omdat ik eignelijk nooit ziek ben.
Ik heb natuurlijk afgelopen zondag wel die 11.3km hardgelopen met een verkoudheid. En misschien draagt dat ook weer bij aan sneller spierpijn krijgen of langer spierpijn houden?
Vervelend is het wel, voor de spierpijn wil ik graag een oplossing, maar ja, als het nu samenhangt met die verkoudheid, dan moet je eerst de verkoudheid oplossen lijkt mij. En het schijnt dat slijm in de longen best een aantal weken kan aanhouden, dus dan ben ik er nog 1-2 weken zoet mee. Hoop het niet natuurlijk.
Volgende week zaterdag wil ik graag fit zijn voor een 10km, dus dan wil ik zeker 4 dagen van te voren niets doen, misschien zelfs wel een hele week niet.