Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 17:41

Ik ga het uitgebreid antwoorden op iedereen even overslaan, dit topic gaat iets te hard om bij te houden voor mij :+ Maar ik doe m'n best!

Stevig tempo Leonie! :D

Welkom Myka! Veel succes :)

Wat jammer dat niet iedereen blij is met de nieuwe medaille voor de Marathon in Rotterdam. Ik vind de vorige ook wel mooier. Wie van jullie doet er allemaal mee?

Toch een stevige plek zo te zien Suliko. Hopelijk kan je snel terug sporten! :(:)

Wat een mooie trail SuperVixen <3 En ook een zeer goede prestatie! Wat knap! +:)+

Goed gedaan Sherivey!

Wat leuk met de hondjes horsii <3 Ik deed het vroeger ook wel eens met de hond maar vond dat toch maar lastig, vooral als ze plots stoppen omdat ze iets geroken hebben :')

Hier vandaag ook gaan lopen. Gisteren gaan hiken. Ik ben op dit moment door het suikerfeest op vakantie in het Zuiden omdat in Istanbul mijn werk stilligt. Ik had veel last van m'n knie na vorige week, had uitstraling naar mijn scheenbeen en enkel, ik denk van verkeerd te lopen door te willen compenseren. Hier is het een en al bergen, waardoor het lopen hier heel pittig is. Heb in totaal iets van een 8km gedaan maar afwisselend gestapt omdat het hier ook redelijk warm is en m'n hartslag ook weer veel te hoog was. Ik baal een beetje -O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Van deze berg kwam ik, terug bergop was een ander verhaal :')

Om de hoeveel tijd vervangen jullie jullie loopschoenen trouwens? Ik heb die van mij al een tijdje, maar ze verslijten niet echt snel vind ik. Merk wel dat ik misschien nu voor m'n knie andere noden heb, ik kocht mijn schoenen namelijk een paar maanden voor ik m'n knie brak dus ze hebben bijna een jaar in de kast gelegen. Ze zijn in totaal nu ongeveer een jaar in gebruik.

Supervixen

Berichten: 12907
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 17:50

Horsii wat heerlijk met je hondjes!

Calipsolover ik vervang ze na ongeveer 1000km. Ik geloof het allemaal niet zo dat ze van een jaar in de kast liggen heel veel slechter worden, dat is echt verkooppraat. Tja als je het over 10 jaar in de kast hebt liggen is het misschien nog een ander verhaal.
Ik hou in mijn notities bij hoeveel km ik op alle loopschoenen loop. Met mijn favoriete trailschoenen doe ik ongeveer 8 maanden, dan zitten er wel 1000km op.

CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 17:58

Supervixen schreef:
Horsii wat heerlijk met je hondjes!

Calipsolover ik vervang ze na ongeveer 1000km. Ik geloof het allemaal niet zo dat ze van een jaar in de kast liggen heel veel slechter worden, dat is echt verkooppraat. Tja als je het over 10 jaar in de kast hebt liggen is het misschien nog een ander verhaal.
Ik hou in mijn notities bij hoeveel km ik op alle loopschoenen loop. Met mijn favoriete trailschoenen doe ik ongeveer 8 maanden, dan zitten er wel 1000km op.

Goed om te weten. Ik kan dat wel natrekken.

Sherivey
Berichten: 8734
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-24 19:34

Die schoenen liggen in de winkel toch ook wel eens een poos? Of worden ze daar dan ook slechter van? :o?

CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:37

Sherivey schreef:
Die schoenen liggen in de winkel toch ook wel eens een poos? Of worden ze daar dan ook slechter van? :o?

Het was eerder in de zin van 'ik denk dat ik nu andere noden heb want ik heb m'n knie gebroken, dus ik loop mogelijks ook anders dan toen ik de schoenen kocht'.

Sherivey
Berichten: 8734
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-24 19:49

Oh dat zou best kunnen idd.

Denk dat mijn fijnste paar loopschoenen inmiddels ook wel bijna aan vervanging toe zijn. Heb die begin vorig jaar gekocht als schoenen voor mn duurlopen en de marathon. Denk dat ze wel richting de 1000 km op de teller hebben nu.

iiSunshine

Berichten: 1271
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 20:40

bij mij houdt strava het automatisch bij, dus dat is wel makkelijk.

als ik het goed heb onthouden doen ieris, suusje en iirrssjjee mee aan de marathon van rotterdam dit weekend. heel veel succes alvast dames! *\o/*

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 20:55

Het gaat weer super hard hier!

Mijn snelheid. Toen ik begon had ik moeite met de 6km/h en langzaam liep dat op en op. Lange tijd is het 5:30 als comfortable snelheid geweest en dat is nu aan het verschuiven naar 05:00km/h. Grappig want ik word toch echt steeds ouder :+

Mooie interval weer sunshine!

Ow dat is ook creepy Horsii zo iemand achter een boom.
gaat het goed met de nieuwe hond? Maakt dat nou nog verschil als je met 2 loopt? Lijkt me echt heel erg leuk.

Welkom Mayka en Yenni

Gewoon op gevoel idd Sall. Na de HM laatst heb ik 1 dag niet gelopen en de dag erna een hele rustige 3km gewoon voor het loswerken.
En idd rondje hardlopen werkt altijd goed.

Fijn dat het eindelijk beter word Suliko, Toch wel echt een flinke beet geweest hoor!
Hoe ging het proefloopje?

Ziet er pittig uit weer Befunny. En gelijk de dag erna die interval! goed bezig.

Ah Sv je was in de buurt. Daar is over 2 weken ook een trail! Ziet er erg mooi uit!

Musli vaak zijn die rustige loopjes het lekkerste.

Over het navigeren. Ik gebruik dus die gewdonloade widget en daarmee heb ik verschillende schermen. Alles is gebaseerd op een pijl en een lijntje.

Sommige dagen wil het gewoon niet Sherivey. 30 minuten even de benen strekken is ook lekker.

Lastig ook wel calipso met die bergen, knie en warmte. NIet te veel frustreren, elke keer dat je loopt, word je sterker. Soms kan het even duren voor je echt vooruitgang ziet, en zeker in de bergen is het pittig.
Mijn schoenen vervang ik eigenlijk standaard te laat :') Nu bij mijn huidige paar houd garmin de km's en hij geeft ook aan wat deze zouden mogen lopen. Ik weet nu al dat ik me daar niet aan ga houden want ze zijn al bijna op de helft en ik heb ze iets meer dan een maand.
ik denk ook dat het slecht worden van de demping vooral verkoop praatje is.
wel vind ik het vaak fijn om 2 paar te hebben zodat je kan afwisselen.

Gister nog steeds erg vermoeid maar met het vaste clubje toch gewoon de bootcamp gedaan. Was een pittige training met 5km hardlopen en 10 krachtoefeningen (waaronder 50 burpees ;( )

Vandaag wilde ik in alle rust een rondje lopen in de duinen en gewoon genieten.
Ik denk dat de route bestond uit:
30% gewone wandelpaden
40% mulle paden
20% echt mul duinzand
10% modder,water en slijk
Kortom, ik had de route onderschat. Met ook nog een 90 hoogte meters die veelal bestonden uit mul zand omhoog, volede ik bij 10km al dat mijn batterij leeg was. Maarja route gepland van 15km en ik dacht die wel "even" uit te lopen. Dus nog een beetje doorgesukkeld waarbij mijn tempo compleet stilviel en ik ook stukjes heb gelopen. Toen ik zag dat het laatste stuk echt volledig mul zand, ik mijn enkels en knieen al 3058x verdraaid had en me lijf gewoon echt overal zei, STOP. ben ik eindelijk gaan luisteren en naar de auto gewandeld. Dat was nog best een stukje wandelen kan ik je wel vertellen.
Ook nog een stuk echt midden ween weiland gestuurd, langs de koeienaf die daarin stonden. De foto's vertellen genoeg over de staat van dit weiland :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 11-04-24 21:17, in het totaal 3 keer bewerkt

Supervixen

Berichten: 12907
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 21:06

Ik weet dat die trail daar is inderdaad, heb redelijk dezelfde route gelopen als die trail.

Jouw trailrondje klinkt als trailrondjes die ik regelmatig loop :+. Ziet eruit als een heerlijk gebied om te lopen.
Laatst bijgewerkt door Supervixen op 11-04-24 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 21:11

Ik trail dus nooit :') had van te voren niet bedacht dat het zo zwaar zou zijn.
Meestal loop ik in het bos maar is de ondergrond wel redelijk hard/wat stukjes mul en weinig hoogte verschil. Denk dat als ik niet zo vermoeid was geweest dat ik op dat laatste stuk sowieso had moeten lopen omdat het echt te ongelijk en los was.
Wel goed om dit dus te gaan trainen voor ik er 1 inschrijf :Y)

Supervixen

Berichten: 12907
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 21:47

Ja inderdaad goed om te trainen, technisch terrein kost veel meer energie, ook omdat je goed op moet letten waar je je voeten neerzet.
90 hoogtemeters noem ik nog bijna plat op 15km :D.
Met de social trail afgelopen zondag had ik 300hm in 14km :P. Veel heuvels hier in de buurt.
Ruiterpaden/mulle zandpaden die omhoog gaan, vind ik vaak killing.
Maar goed het ligt er maar aan voor welke trail je wilt inschrijven. Zo'n trail in Sint Anthonis is niet te vergelijken met eentje bij Berg en Dal natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 22:09

Jeetje het gaat weer hard hier :D Heb wel alles bijgelezen maar het is onmogelijk om nu op alles te reageren }>

@suliko: Het is nog een behoorlijke plek. Snap dat het moeilijk is om rustig aan te doen maar het is wel beter voor het herstel om even rustig aan te doen!

@ Yenni: ik heb in 2021 een persoonlijk schema gehad van een ultraloper die mij coachte op afstand. Dat werkte wel heel fijn. Het was ook een schema dat goed vol te houden was. Toen reed ik mijn paard wel een stuk minder dus was het qua planning veel makkelijker in te plannen dan nu. Recent wel aan de Garmin trainingen begonnen maar al snel hier mee gestopt omdat het echt geen fijne trainingen waren. Nu dus weer zonder schema.

@ BeFunny: Dat ziet er uit als een behoorlijk pittige workout!

@ Sherivey: Volgende keer beter inderdaad. Je bent gegaan en iets is beter dan niets! Dat moet ik ook eens leren want ik ben net zoals jou dus ook al 2 keer overnieuw moeten beginnen door blessures omdat ik niet rustig aan kon doen.

@horsii: Super leuk zo met je honden. Loopt dat een beetje lekker?

@ CalipsoLover: Met die bergen lijkt het hardlopen mij ook behoorlijk pittig en een nog grotere belasting op je lichaam dan normaal. Wel een prachtige omgeving zeg! Flinke berg is het ook. ik heb mijn hardloopschoenen ook vervangen toen ik een heel tijd uit de running was vanwege mijn gebroken enkel. Merkte toch dat de demping echt weg was toen ik weer begon.

@leonie87: Wel een uitdagende route :D Vooral je laatste foto is wel heel gaaf. Ik heb ook nog nooit een trail gelopen maar lijkt mij wel heel gaaf en afwisselend. Maar geen idee of ik dat mijn enkel wel kan.

Hier vandaag een rondje van 5km gedaan. Had een interval verzonnen van 4x 400 meter op een flink tempo lopen en dan 200 meter wandelen. 3 intervals heb ik kunnen lopen. Na de 3de kreeg ik ineens flinke zijsteken die zo pijnlijk waren dat ik echt amper recht kon blijven staan. Even rustig gaan wandelen en toen het weer ging weer gaan hardlopen. Het laatste interval kreeg ik er echt niet meer uitgeperst dus toen heb ik maar het rondje afgemaakt in een tempo waarin ik over 2 maanden de 10 km hoop te lopen en dat ging eigenlijk vrij goed.

Afbeelding

Afbeelding

Sherivey
Berichten: 8734
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-24 07:57

Supervixen schreef:
Ja inderdaad goed om te trainen, technisch terrein kost veel meer energie, ook omdat je goed op moet letten waar je je voeten neerzet.
90 hoogtemeters noem ik nog bijna plat op 15km :D.
Met de social trail afgelopen zondag had ik 300hm in 14km :P. Veel heuvels hier in de buurt.
Ruiterpaden/mulle zandpaden die omhoog gaan, vind ik vaak killing.
Maar goed het ligt er maar aan voor welke trail je wilt inschrijven. Zo'n trail in Sint Anthonis is niet te vergelijken met eentje bij Berg en Dal natuurlijk.

90hm kom ik hier in de buurt ook niet aan :')

Wil wel een paar trails lopen de komende maanden waar volgens mij best wat hm in zitten. :) niet hier in de buurt.

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 08:18

Supervixen schreef:
Ja inderdaad goed om te trainen, technisch terrein kost veel meer energie, ook omdat je goed op moet letten waar je je voeten neerzet.
90 hoogtemeters noem ik nog bijna plat op 15km :D.
Met de social trail afgelopen zondag had ik 300hm in 14km :P. Veel heuvels hier in de buurt.
Ruiterpaden/mulle zandpaden die omhoog gaan, vind ik vaak killing.
Maar goed het ligt er maar aan voor welke trail je wilt inschrijven. Zo'n trail in Sint Anthonis is niet te vergelijken met eentje bij Berg en Dal natuurlijk.

Denk ook niet dat jou trails kan vergelijken met mijn normale runs. Ik heb altijd wegwedstrijden gelopen waarbij ik of een afstand, of een tijd wil halen. In mijn gemiddelde run zitten 10hm :+ . 90hm is voor mij dus best veel, zeker icm met mul zand waarbij je 3stappen omhoog zet, en 2 terug zakt.
Ik train wel altijd op bosgrond dus kijken waar ik me voeten neerzet ben ik wel gewend. Ruiterpaden ook geen probleem, maar echt zo los/mul dat ik steeds me enkel verdraai, is toch echt next level voor mij.
Ik heb iig weer een werkpunt erbij. :Y)

In leende en waalre zijn er dit jaar voor mij 2in de buurt. Ik ken die bossen, die zijn niet zo zwaar als de duinen normaal gezien dus als het in me schema past, wil ik die doen om eens kennis te maken met trails.

Lv fijne interval hoor! Ze zeggen dat als je de training niet af kan maken, iets te zwaar hebt ingezet. Maar dan heb je iig flink getraind!

Sherivey
Berichten: 8734
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-24 08:36

In Leende wil ik ook gaan lopen dit jaar :j
Al eerder gelopen, fijne omgeving en prima te doen qua zwaarte

Suliko

Berichten: 4347
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 11:28

Calipsolover, balen dat je zo'n last hebt van je knie! Maar 8 km in de bergen, als je anders platter loopt, is ook wel pittig!
Ik zou schoenen vervangen als je duidelijk afgesleten stukken op de zool ziet. We lopen allemaal een beetje scheef en in een eigen patroon en als je zool op die manier begint af te slijten, ga je nog meer in dat patroon lopen wat ook voor te veel belasting kan zorgen. Zo heeft mijn podoloog het ooit verteld in ieder geval.

Leonie, ik vind het eruit ziet als een geweldige trail, maar ik snap dat het pittig kan voelen! Als ik jou was zou ik gewoon je tempo volledig loslaten en een stuk langzamer lopen dan anders. Je hebt een heel mooi tempo voor op de weg, maar dat tempo zie je zelden bij de trailrunners hier. Zo'n route kost gewoon meer energie, dan is steady uitlopen een betere focus dan snel door het zand ploeteren.

Een week voor mijn HM had ik mijn eerste 20 km op de Posbank gelopen met 350 hoogtemeters en stukken mul en modder. Toen voelde de HM bij Lage Vuursche, met 'maar' 105 hoogtemeters en grotendeels harde bosgrond, opeens als een peulenschil. _O-
Die afwisselingen zijn wel super waardevol! En het klinkt gek, maar ik vind klimmen en dalen tijdens het lopen echt heel leuk.

LV, vervelend van de steek, maar wel fijn dat je het goed hebt kunnen afronden!

Gister helaas niet meer gerend. Eind van de dag zat er weer veel vocht onderin mijn enkel en nu ook, alsof er een soort zwembandje rond mijn enkel zit. :') Dus gewandeld. Dit weekend werken, maar dat betekent wel zo een flink stuk fietsen om de bus op te halen met 2 zware fietstassen, dus dan zit er in ieder geval weer iets van beweging in mijn lichaam.

Myka

Berichten: 708
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 17:10

Bokt

Mooie omgeving om te lopen in te lopen Goof, de polder. Zeker deze periode van het jaar! :D

Ziet er ook prachtig uit SV die omgeving, daar kan de stad waarin ik woon niet tegenop.. En een mooie afstand! Ik loop dus ook altijd plat, denk niet dat ik ooit meer dan 14mh en dat is een viaduct. :’)

Yenni, ik ben recent met dit schema begonnen: https://www.run2day.nl/hardloopschema-beginner Ik had dat persoonlijk wel nodig als stok achter de deur, en ook omdat ik als beginner mezelf overschatte waardoor spierpijn, etc.

Ziet er uit als een fijn loopje BeFunny!

Klinkt als een goed plan Sherivey, denk zowel lichamelijk als mentaal beter om ervoor te kiezen op dagen dat je je niet goed voelt, ook niet te gaan..

Mooi loopje Horsii, knap zo’n tempo! Lijkt me echt ook heel gezellig met de honden. <3

Balen Calipsolover! Lijkt me ook niet de makkelijkste ondergrond om te hiken. Wel mooie uitzichten…

Pittig leonie87! Heel knap dat je het zo lang hebt uitgehouden, ben benieuwd of je spierpijn hebt gehad daarna! Ik denk niet dat ik daar al het karakter voor gekweekt heb. :o

Misschien een domme vraag, maar als je gaat trailen… Zijn er speciale trailpaden? Of loop je dan hard op een wandelpad? :o

Jammer van de steken LV19952, gelukkig aan het einde nog wat recht kunnen trekken! Je beste /km daar kan ik alleen maar van dromen, haha.

Ik heb gisteren mijn laatste loopje gedaan voor zondag, een langzame 30 minuten. Nu toch wel al een beetje stress, terugkijkend zijn mijn laatste runs vooral rustige runs geweest en weinig vlotte duurlopen. Dat vind ik mentaal toch wat uitdagend, dus al een klein beetje zenuwachtig.

Supervixen

Berichten: 12907
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 17:33

Trailen is onverhard lopen. Maar dan het liefst mooie single tracks met heuvels, hier en daar eens een boomstam om overheen te klimmen/springen, een keertje door het water, door de modder of zand, boomwortels, over rotsen (buitenland), enz.

Succes zondag! Komt vast goed.

Sherivey
Berichten: 8734
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-24 19:45

Myka, komt vast goed zondag. Ga je voor een bepaalde tijd?
Ik heb helemaal geen vlotte duurlopen gedaan. :o zie wel waar het schip zondag strandt.

Mijn Garmin geeft als trainingsstatus ineens "piek" aan. Nog nooit eerder gehad. Staat dan bij 'je bent topfit'. Zo voel ik me absoluut niet :')

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 20:55

Hahaha Suliko tempo loslaten. Geweldig idee. Maar uhm... hoe? :+
Ik kan best goed mijn tempo bepalen. Tot echt max 6.00km/h daar onder lukt me gewoon echt niet. Is mijn ritme niet, voelt niet fijn. Mijn doel in het trailen proberen zal ook niet meteen 40km ofzo zijn. Meer 10/20km.
Het is ook kwestie van trainen en wennen natuurlijk. Hoewel dat losse zand wel automatisch mijn tempo verlaagd. Dat dan weer wel.

Jammer dat je niet meer hebt kunnen lopen. Fietsen is ook fijn iig!

Myka, ik heb een beetje spierpijn in mijn onderrug :') verder nergens last van.

Sherivey, go for it dan maar! *\o/*

Heel veel succes zondag dames!!! En veel plezier. Geniet ervan en hou vol! **\O/**

Supervixen

Berichten: 12907
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 21:20

Een lager tempo lopen komt vanzelf als je bijvoorbeeld na 35km door de bossen de zoveelste flink steile heuvels voorgeschoteld krijgt waarbij je tot de enkels door de modder gaat :+.

Zondag de Amerongse bergtrail (21km) met een leuk groepje, zin in!
Nog twee weken en dan heb ik vakantie *\o/*. Eens kijken of ik een mooie ultratrail kan lopen als het weer meezit.

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 21:48

Hoihoi, meld me ook weer een keer, ik heb wel meegelezen, maar was even druk met persoonlijke dingen :o

Fijn te lezen hoe iedereen bezig is, positieve energie :j

@supervixen, ik heb je proefpakketje Tailwind op en ga binnenkort bestellen hoor, wat een fijn spul was dat!

Ik ben wel lekker aan het trainen ondertussen, mijn buurvrouw waar ik veel mee samen heb gelopen kan na een blessure ook eindelijk weer mee, dus wij hebben het plan opgevat om alle trailroutes van Trailroutes Achterhoek te gaan lopen, de langste is 42km :=, dus dat is een mooie uitdaging voor dit jaar :):)

Heb op Vinted ook een trailvestje kunnen scoren voor weinig, helemaal blij mee, en een nieuw paar van de schoenen waar ik nu mee loop want die zijn nu wel op zo te merken. Dus ik heb de spullen en de plannen :D

Supervixen

Berichten: 12907
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 07:28

Ah goed om te horen WoWamigo!

CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 11:39

Sterk tempo hoor Leonie! En wat een mooie route weer <3 Wat je zegt, misschien is het inderdaad wel gewoon fijn om twee paar loopschoenen te hebben en af te wisselen.

LV: Dat klinkt vervelend :( Maar idd mogelijks iets te zwaar ingezet. En wat je zegt over meer demping ga ik in mee, ik merk dat ik idd nu meer nood heb aan meer demping. Hoe lang geleden heb je je enkel gebroken?

Suliko: Heel veel beterschap!! :(:) Mij is toen er vocht in m'n knie zat ook verteld dat je zeker mag fietsen en lichte bewegingen maken omdat het juist kan helpen dus ik zou dat zeker aanraden. Hopelijk volgende week weer beter en kan je snel terug gaan lopen!

Myka: Succes morgen!

Ik vind tempo loslaten toch ook iets moeilijks.

Wat voor trailvest heb je gekocht WowAmigo? Wat een goede uitdaging!

Ik ben gewoon wat aan het balen omdat ik het gevoel heb dat ik minder goed loop hier dan thuis en de halve marathon toch dichterbij komt. Ik liep 1,5 maand geleden netjes binnen het uur 10km. Ik raak maar niet van de pijn af in mijn scheenbeen, knie zelf gaat met ups en downs, benen voelen bijna elke loop zuur en ben snel buiten adem. -O- Weet dat het niet altijd goed kan gaan, maar ik vind het even heel vervelend en mis ergens mijn normaal ritme thuis. Gisteren wel weer gaan hiken, dus deze week iets van een 12km op de teller wat nog wel goed is voor een rustigere week.

BeFunny

Berichten: 10737
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 11:53

Succes wie morgen een marathon of een deel ervan gaan lopen.

Goedzo Wow Amigo :j welk trailvestje heb je gekocht?

Eonie was dat dat rondje wat van komoot af kwam? Ziet er mooi uit en idd wat een tempo _/-\o_

Ik ben vandaag voor een rustig relaxt rondje gegaan 9km. Het nadeel aan dit soort dagen is dat ik allemaal bekenden tegenkom en steeds aangesproken wordt dus dat wordt dan echt een langzaam loopje. Maar ik heb een aantal intervals gedaan van de week dus is dit juist wel goed. En dan zat ik nog veel te veel in zone 4. Maar ik heb lekker gelopen en fotos gemaakt want dat mag op zo'n loopje van mezelf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding