Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingvdh schreef:recentelijk zijn hier ook vragen over geweest waarin meerdere mensen hun ervaringen hebben laten weten. Je kan hiervoor de zoekfunctie gebruiken.
Persoonlijk, ik heb het gedaan, heeft niets maar dan ook niets geholpen. Hypnose werkt gewoon niet voor mij.
Daarna EMDR gedaan, dat heeft mij wel heel goed geholpen.
Feike2502 schreef:ingvdh schreef:recentelijk zijn hier ook vragen over geweest waarin meerdere mensen hun ervaringen hebben laten weten. Je kan hiervoor de zoekfunctie gebruiken.
Persoonlijk, ik heb het gedaan, heeft niets maar dan ook niets geholpen. Hypnose werkt gewoon niet voor mij.
Daarna EMDR gedaan, dat heeft mij wel heel goed geholpen.
ja ik had al gezocht maar ik zag niet specifiek iets van Booming life dus vandaar mijn vraag
JMH schreef:Ik heb hypnose gedaan nadat ik van mijn paard was gevallen en wakker werd in de MRI in het ziekenhuis.. Ik wilde nog wel rijden maar durfde gewoon echt niet. Ben in Haarlem geweest bij een dame die meerdere ruiters heeft geholpen maar voor mij persoonlijk heeft het helemaal niets gedaan, werd zelfs wat erger na de sessie.
Inmiddels 7 jaar verder en rij weer gewoon en de angst is nooit helemaal meer verdwenen maar kan er wel veel beter mee omgaan..
Sterkte in ieder geval!
Ps. Ook 2 sessies EMDR gedaan maar ook dat werkte bij mij ook niet. Wellicht kan ik mijn gedachten niet voldoende loslaten oid
Citaat:Ps. Ook 2 sessies EMDR gedaan maar ook dat werkte bij mij ook niet. Wellicht kan ik mijn gedachten niet voldoende loslaten oid