Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doezel2 schreef:mars_mellow schreef:Ik zou wel even naar de huisarts gaan, mis heb je iets gescheurd/gekneusd/verrekt ofzo. beter dat dan dat je het erger maakt door niet te gaan!
Tis zowie zo al 8 jaar geleden hé. Heft dat dan nog nut?
doezel2 schreef:mars_mellow schreef:Ik zou wel even naar de huisarts gaan, mis heb je iets gescheurd/gekneusd/verrekt ofzo. beter dat dan dat je het erger maakt door niet te gaan!
Tis zowie zo al 8 jaar geleden hé. Heft dat dan nog nut?
Mkango schreef:Herkenbare klachten - hier ook door een "botsinkje" op hoge snelheid, en ook nog steeds zo nu en dan last van, zeker met guur weer. Je zou idd even naar de HA kunnen gaan om een foto te laten maken of een scan, maar de kans dat ze er nu nog veel aan kunnen doen, is niet heel groot.
doezel2 schreef:Je kunt allicht even langsgaan. Wie weet kun je met fysiotherapie nog wel e.e.a. verbeteren eraan.Mkango schreef:Herkenbare klachten - hier ook door een "botsinkje" op hoge snelheid, en ook nog steeds zo nu en dan last van, zeker met guur weer. Je zou idd even naar de HA kunnen gaan om een foto te laten maken of een scan, maar de kans dat ze er nu nog veel aan kunnen doen, is niet heel groot.
Ja daarom. Dan denk ik. Waarom zou ik dan gaan. Tis niet pijnlijk. Eerder beetje vervelend. En mijn man mag nooit in die knie knijpen. Want dat doet dan wel pijn ( dat is het hele jaar door dan. Niet dat ie me daar elke dag knijpt ofzo