Zojuist zie ik een reclame voorbij komen van pearl wax, en het ziet er wel interessant uit. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe bevalt dit? Welk merk hebben jullie genomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seventeen schreef:Oh dacht dat het pearl wax heette haha! Kreeg er zoveel hits mee op google
Maar die bedoel ik inderdaad!
Ze spreken op de websites veelal over 4-6 weken niet hoeven harsen/epileren, maakt het dit ook waar?
Amyyy schreef:https://www.waxing-shop.nl/product/hars ... verwarmer/
Dit is de fijne die ik heb. Per waxbeurt (2 hele benen plus bikini lijn) heb ik een half patroon en iets van 15 strips nodig. Ik smeer gewoon een groot stuk van mijn been in en dan was ik met een strip alles achter elkaar. Ik doe denk ik een half uur over het waxen.
Met parels was ik altijd veel langer bezig, het opwarmen alleen al duurde al 15 minuten, onding
Dyphusion schreef:Ik schop dit topic even omhoog.
Vanavond voor het eerst zelf mijn benen gewaxt met een patroon + strips. Wat een ellende![]()
Op sommige plekken bleef de wax aan mijn been plakken in plaats van aan de strip. En op het eind kreeg ik de resten wax er niet vanaf, ik voel het nu nog zitten, nadat ik ze ingesmeerd heb met olie + mijn benen heb gewassen en gescrubd met een washandiemand tips?