Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balenciaga schreef:viphorse schreef:Bij kennis van mij en ga binnenkort de ghd platinum bij de kapper proberen die mag ik mee naar huis nemen om zelf thuis te proberen
Ik heb de GHD Platinum Plus, echt een topding!
Verder zijn mijn ervaringen met de Steampod zijn ook niet goed, ook een beetje dat vochtige.
Florenc schreef:Ik ben wel fan van de steampod. Ik heb fijn haar, maar enorm veel en stug en met een lichte krul in, waardoor ik dus echt een bos haar heb om u tegen te zeggen. Met een gewone stijltang ben ik ongeveer een uur bezig en is het resultaat zo-zo (meestal zit de slag er ergens nog wel in en blijf ik het stro-effect in mijn haar houden)
Paar weken geleden een steampod gekocht. Hallelujah. Nu krijg ik mijn haar welgeteld op 10 (!!!) minuten gedaan, en is het super zacht. Geen stro meer, geen slag meer.
Mloes schreef:Florenc schreef:Ik ben wel fan van de steampod. Ik heb fijn haar, maar enorm veel en stug en met een lichte krul in, waardoor ik dus echt een bos haar heb om u tegen te zeggen. Met een gewone stijltang ben ik ongeveer een uur bezig en is het resultaat zo-zo (meestal zit de slag er ergens nog wel in en blijf ik het stro-effect in mijn haar houden)
Paar weken geleden een steampod gekocht. Hallelujah. Nu krijg ik mijn haar welgeteld op 10 (!!!) minuten gedaan, en is het super zacht. Geen stro meer, geen slag meer.
Hmmm dat klinkt als mijn haartype ook. Niet dat vochtige resultaat als wat mensen voor jou beschrijven?