Allemaal bedankt voor de reacties, blij mee! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die met dit dilemma worstelt. Lees wel super vervelende verhalen en veel lastiger situaties dan bij mij
Over anderhalve week zie ik mijn oncoloog weer, ga het met hem opnemen. Al staat in de brief "U beslist zelf of u wel of geen 3e vaccinatie wilt nemen. Hiervoor is geen verder overleg met uw oncoloog nodig." Maar als ik er toch ben
Kan een huisarts hier ook nog iets in betekenen? Tenslotte heb ik daar de AZ met bijwerkingen gekregen.
Spreek morgen een vriendin die op ziekenhuislab werkt, zal haar ook eens vragen naar haar bevindingen.
GGD verwacht ik geen zinnig antwoord van, dit staat op de site van RIVM:
"Heeft het zin een antistoftest te doen via een commercieel testbureau?
Nee, dat heeft op dit moment geen zin. De uitslag van een antistofbepaling geeft geen duidelijkheid over hoe goed die bescherming is. Als een patiënt een test wil laten doen, dan bij voorkeur via de arts die de patiënt behandelt in het ziekenhuis. Dan komt de uitslag van die test in het dossier van de patiënt in het ziekenhuis. De arts kan die uitslag in de toekomst vergelijken met de informatie over de benodigde hoeveelheid antistoffen."
Verwacht dat de GGD in dezelfde lijn zal antwoorden, dus dat schiet niet op. Hmmmm, misschien toch eens kijken wat zij zeggen, ben wel benieuwd eigenlijk.
Zijn hethuisartslab en bloedwaardentest betrouwbaar met testen? Iemand ervaring met Hestia?