Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Sorry voor de verwarring, ik ben een vrij positief persoon, en vind alles prachtig en mooi. Vooral herfst en winter. Met gewoon even leven bedoel ik meer, ik wil meer doen, ik wil lekker wandelen onder de bomen met de herfst, ik wil de bloemen zien bloeien etcetc. Meer herinneringen maken! Want voor mij is leven gewoon vrij voelen, wat moois doen of zien. Dat wil ik in plaats van de routine die ik nu heb!
fotolijstje schreef:Sorry voor de verwarring, ik ben een vrij positief persoon, en vind alles prachtig en mooi. Vooral herfst en winter. Met gewoon even leven bedoel ik meer, ik wil meer doen, ik wil lekker wandelen onder de bomen met de herfst, ik wil de bloemen zien bloeien etcetc. Meer herinneringen maken! Want voor mij is leven gewoon vrij voelen, wat moois doen of zien. Dat wil ik in plaats van de routine die ik nu heb!
Katyatje schreef:Er is vast een reden waarom TS niet 'gewoon doet' wat ze wil doen. Misschien heeft ze geen tijd, geen motivatie ondanks dat ze het graag wil, niemand om momenten mee te delen, ... Ik zeg maar wat.
Het is misschien een idee om dit te bespreken met vrienden op je school? Voelen zij zich ook zo? Misschien kunnen jullie samen eens iets leuk plannen.