troi schreef:Neem vooral contact op met verschillende dokters.
Maar houd er rekening mee dat dokters eindverantwoordelijk zijn voor de behandeling en dus beslissen. Het is nooit 'u vraagt wij draaien'.
Het is dan ook meer aan te raden om hen te vragen om een second opinion over het geheel ipv direct te vragen of ze je blaas eruit willen halen. Als ze je aannemen voor een second opinion zullen ze je door de hele medische molen willen halen. En, heel praktisch, zoek vooraf uit wat je zorgverzekering vergoed. Anders kan je voor nare verrassingen komen te staan.
Bedankt
Ik heb nu 12 second opinions gehad, in frankrijk, belgie, nederland en de volgende staat gepland voor in Monaco in September. Elke keer komt het op het zelfde uit, ze weten het niet meer en hebben geen opties te bieden. Dus vraag ikblaas verwijdering en dat willen ze niet want ik ben te jong. maar een andere optie hebben ze ook niet... dus k word er goed moe van. Ik heb ondertussen geen zin meer om dingen ' te proberen " . ze hebben 18x een operatie ' geprobeerd' . ik wil nu gewoon die blaas er uit... maar ja, nu nog iemand vinden die dat doen wilt....