Na regelmatig te horen hebben gekregen dat ik best veel in mijn mars heb op het paard. Maar dat ik mezelf qua angst en onzekerheid in de weg zit heb ik besloten om echt te gaan kijken naar hypnose voor angst bij rijden. Om een of andere reden blijft mijn angst hangen bij de Fries die ik rijd. (geweldig paard, wil al nog jaren blijven rijden!!
) Ik ben veel gegroeid, angst gaat bij andere (makke, minder senibele paarden) snel weg. Maar bij mijn maatje komt het toch regelmatig weer bovendrijven. Speciaal, goed en fijn les (op ontspanning) en het paard lijkt er weinig last van te hebben. Maar na 3 jaar ben ik de angst voortaan beu.Ik ben wat onderzoek gaan doen en de naam Brenda Vader, komt regelmatig naar boven. Daar wil ik dus ook een afspraak maken. Toch wilde ik hier nog een berichtje plaatsen over ervaringen met deze therapeut(?). Misschien dat andere mensen er ook nog iets aan hebben.
Groetjes en bedankt!!
Dit kan gewoon bij de meeste praktijken en heeft vaak echt een positieve invloed. Hypnose vind ik persoonlijk niet de juiste manier, ook omdat het niet bewezen is, maar ook omdat het niet de oplossing is van het probleem. Je moet er mee leren omgaan, accepteren en van daaruit verder gaan vanuit mijn beleving. In elk geval heel veel sterkte en hoop dat je er vanaf komt! Ken de betreffende therapeut niet.
.)