Dankjewel voor de reacties!
Misschien belangrijk om er nog even bij te vermelden, hij weet zeker wel dat ik me echt zorgen maak en hem nog lang niet kan missen. Dat vind ik toch wel belangrijk dat hij dat weet, anders lijkt het misschien alsof het mij niet zou kunnen schelen ofzo. Maar ik slaag er momenteel echt niet in positief te denken en kan alleen maar denken aan de ergste scenario's. Het gaat er ook wel eens over met hem, maar ik wil niet iedere keer in tranen zijn als ik hem zie als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Mijn moeder kent hem ook heel goed, dus daar kan ik eventueel wel mee praten/bij terecht, maar toch blijf ik dat moeilijk vinden, geen idee waarom. Voor de rest heb ik niet direct iemand waar ik me vertrouwd genoeg bij voel om het hierover te hebben. Maar ik ben dan ook wel niet echt een prater, ik weet dat dat niet altijd goed is om alles maar voor jezelf te houden.
Heftig zeg mandy_toy, is het bij jou helemaal goed gekomen?
Dat moet ik mezelf toch wel echt even wijsmaken inderdaad, dat die hoop er echt wel mag zijn. Wat dat betreft ben ik echt te negatief (wat ik overigens zelf echt niet goed vind, maar dat verander je helaas niet op een vingerknip)... 
Mindim schreef:Klinkt lastig en dat is het ook, maar probeer vooral niet te leven in de toekomst 'als hij er niet meer is', probeer je energie te steken in hem nu hij er nog wel is. Het genieten van het hier en nu kan enorm worden overschaduwd over de angst voor wat gaat komen en dat is echt zo zonde van de kostbare tijd.
Jouw reactie kwam er nog bij terwijl ik aan het typen was, dus even een quote.
Dat probeer ik mezelf nu echt in te praten inderdaad, en als ik bij hem ben lukt dat ook best aardig, maar het is het moment dat ik dan weer thuis ben dat ik soms even instort.