Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber15 schreef:Krijg je ook oefeningen mee of is het simpel symptoombestrijding?
Wat is de oorzaak van je klachten?
paars schreef:Je kunt een thera cane kopen? Dan kan je zelf aan de slag (makkelijker dan met een tennisbal vind ik).
https://www.fysiosupplies.nl/thera-cane ... gKXjfD_BwE
Lithya schreef:Al eens geprobeerd om alles goed los te laten masseren? Een goede (sport)masseur weet echt de pijnpunten te vinden en zal het gebied er omheen ook meenemen. Aangezien in het lichaam veel samenhangt, kan dit soms veel effectiever zijn. Dus ander punt, hoe recht ben jij, geen beenlengte verschil bijvoorbeeld?
MerleSimone schreef:Maar ga je maar 1x in de 12 weken voor een behandeling?
Ik heb onlangs een reeks behandelingen gehad voor polsklachten, voortkomend uit een zwaar overbelaste arm. Elke week fysio en dry needling in 5 spiertjes in de onderarm, ik vloog elke keer tegen het plafond van de pijn maar na een week of 6 werden de klachten overduidelijk minder. Ook voor mijn nek en schouders ben ik vaker voor behandeling geweest, en pas na een aantal behandelingen nemen de klachten voor langere tijd af. Misschien eens een aantal weken achter elkaar gaan?
De pijn is hels maar het verlicht op de langere termijn (bij mij) echt zo veel beter.