Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies_sparkle schreef:Jeetje TS, nee tuurlijk is het niet normaal dat diegene aan de telefoon is.
Ik hoop dat je er niet teveel angst aan overhoud.
Kun je het aangeven bij iemand van het ziekenhuis? Anders wellicht een klachtenbrief schrijven. Dit is niet okay
Fink schreef:Recent ben ik een operatie ondergaan waarvoor gehele narcose nodig was. Op het moment dat de narcose in mijn infuus in mijn onderarm werd gespoten, verspreidde er zich zo’n ontzettende brandende pijn! Ik riep uit dat het zoveel pijn deed, moest erg huilen en even later was ik weg. Ik kon ook vrij weinig want ik was ingewikkeld in een soort doek omdat de operatietafel smal was. De anesthesist zelf was aan het bellen op het moment dat hij bezig was met mij onder narcose brengen.
Ik hoop dat ik nooit meer geopereerd moet worden, want dit was echt niet grappig en ik ben er zo bang voor geworden. Mijn vraag is, is dit een normale gang van zaken? Hoe dit is gegaan (anesthesist aan de telefoon etc) en of de narcose altijd zo’n pijn doet? Ik heb wel eens gehoord dat de narcose geen pijn doet als het rustig wordt geïnjecteerd en er eigenlijk zo’n 2 minuten over moet worden gedaan. Is dat zo?
gohya schreef:Heel vaak onder narcose geweest,nog nooit dit mee gemaakt.
Ik ben moeilijk te prikken, een keer een complicatie gehad met contrast vloeistof via infuus,dat was naast de ader ingespoten.En ja,dat deed pijn! me arm zwol ook helemaal op.Nu testen ze eerst of het infuus wel goed zit voor ze een narcose of contrast inspuiten.
Zat het infuus wel goed bij jou?
Ayasha schreef:Heb nu al een paar keer narcose gehad en nog nooit pijn. Het type pijn dat jij omschrijft ken ik wel van toen ze eens een antibiotica-infuus naast/door mijn ader geprikt hadden waardoor het zich dus ‘op stapelde.’
Een anesthesist hoort jou te begeleiden gedurende het in slapen. Niet te bellen!hier zou ik klacht voor indienen. (Voor het negeren van jouw pijn en het niet begeleiden dus.)