Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ze zeggen cranberry sap en citroensap, maar in mijn ervaring werkt alleen antibiotica echt.
Citaat:De rest is alleen om de zuurgraad van je foef op orde te houden
Citaat:En dan nog vraag ik me af of dat wel echt werkt. Je maagzuur is vele malen zuurder dan citroensap, dus volgens mij haalt het allemaal niets uit...
Diddykong schreef:Meeste blaasontstekingen verdwijnen ook vanzelf als je maar genoeg drinkt. Vrouwen zijn er vatbaarder voor omdat onze urinebuis kort is en er zo eerder bacterien binnen komen.
-Hoge dosering vitamine C slikken maakt de urine wat zuurder, waardoor bacterien minder goed kunnen groeien.
Cranberry tabletten zorgen ervoor de een ecoli bacterie minder goed aan de blaaswand kan hechten. Cranberry sap is op zich goed natuurlijk, want veel drinken was goed, maar geloof dat je 25 liter moet drinken voor het effect heeft. Daarom werken de capsules veel beter.
En verder drinken, drinken, drinken.
Als je echt koorts krijgt of rugpijn dan moet je wel aan de bel trekken bij de huisarts.
Marije_1997 schreef:Veel drinken en cranberry eten of sap drinken.
Ik heb helaas last gehad van een chrnosiche blaasontsteking. Na een doxy kuur was het verdwenen. Sindsdien ook geen last meer van gehad.