Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb het heel snel koud als ik niets doe, maar zodra ik in beweging kom, krijg ik het heel snel warm. Een paar honderd meter is inderdaad voldoende om helemaal klam te worden en toen ik nog hardliep, liep ik zelfs met vriestemperaturen gewoon in een singlet zonder jas o.i.d.
Hoge bloeddruk heb ik sowieso niet en ik kan me niet voorstellen dat ik al sinds m'n 12de in de overgang zit.

danoesje schreef:Toevallig net even een migraineaanval gehad maar te snelle schildklier kan ik me haast niet voorstellen. Ben eerder te zwaar dan te licht ook en te snelle schiildklier zorgt vaak voor gewichtsafname toch? Wel veel stress gehad de afgelopen tijd dus misschien daar ook nog een restverschijnseltje van? Hormonen nog in de war? Ik ga wel eens ff googlen
danoesje schreef:Toevallig net even een migraineaanval gehad maar te snelle schildklier kan ik me haast niet voorstellen. Ben eerder te zwaar dan te licht ook en te snelle schiildklier zorgt vaak voor gewichtsafname toch? Wel veel stress gehad de afgelopen tijd dus misschien daar ook nog een restverschijnseltje van? Hormonen nog in de war? Ik ga wel eens ff googlen
Heb ook geen auto dus ALS ik buiten ben ben ik altijd in beweging dus ook weer warm. Misschien maar gewoon 3 x per dag koude douche