Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:germie schreef:Voetschimmel?
Dat zou zomaar kunnen. Hup naar de huisarts ermee en in de tussentijd een dikke laag honingzalf (antibacterieel) en een watje ertussen, zodat je tenen niet tegen elkaar komen.
Muze schreef:Vraag me weleens af of er ook iets is dat je inwendig kan gebruiken om hier minder gevoelig voor te zijn?
Ik heb er ook best weleens last van gehad.
Mij helpt het wel ( niet als je al schimmel hebt hoor) om zo min mogelijk “ chemische” producten onder de douche te gebruiken.
Sweetgirl1 schreef:Bedankt allemaal voor de info. Thuis doe ik inderdaad snel schoenen en sokken uit. En gewoon lekker op slippers nu lopen.
Heb de huisarts gebeld en die vroeg om fotos die heb ik gestuurd en hun gaan beoordelen met de arts en bellen ze terug
MarliesV schreef:Sweetgirl1 schreef:Bedankt allemaal voor de info. Thuis doe ik inderdaad snel schoenen en sokken uit. En gewoon lekker op slippers nu lopen.
Heb de huisarts gebeld en die vroeg om fotos die heb ik gestuurd en hun gaan beoordelen met de arts en bellen ze terug
Handig he de techniek van tegenwoordig, dat je zo met een foto af kan.
Hopelijk helpt het smeren met de juiste creme en ben je er snel vanaf.
Goed schoon en droog houden! Tijdens je pauze schone sokken aan, thuis je voeten wassen en drogen en dan weer insmeren. Dan ben je er het snelst vanaf.
Muze schreef:Vraag me weleens af of er ook iets is dat je inwendig kan gebruiken om hier minder gevoelig voor te zijn?
Ik heb er ook best weleens last van gehad.
Mij helpt het wel ( niet als je al schimmel hebt hoor) om zo min mogelijk “ chemische” producten onder de douche te gebruiken.