Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Och meid, wat waardeloos, hoe haalt zo'n vent het in zijn hoofd![]()
Wat goed van je dat je het nu naar buiten hebt gebracht en jullie ouders het ook weten.
Het zal voor hen ook wel een flinke klap zijn, moet je je voorstellen hoe je je voelt, als je kind dit is aangedaan en je het niet hebt kunnen beschermen.... de vreselijke spijt die je hebt dat je je kind bij die persoon hebt achtergelaten, jezelf voor je kop slaan dat je niks gemerkt hebt..... al die "had ik maar (niet).... gevoelens
Als jij het op Bokt wil gooien is dat je goed recht, het is jouw verhaal en als het je helpt: doen
Ik kan me goed voorstellen dat je het eerst niet wilde vertellen. Wat er is gebeurt is heel erg, maar als je het een plek hebt gegeven dan is het logisch dat je wel even 10x nadenkt voordat je het op gaat rakelen en naar buiten brengt....want als men je niet gelooft is dat (bijna?) nog erger dan het gebeuren zelf
Ik ben ook wel benieuwd of oma het zou geloven of dat ze het zou ontkennen.
Ik vind dat ze het recht heeft om het te weten. Maarja stel dat ze er doodongelukkig van wordt...is dat het waard... of stel dat ze het ontkent en boos wordt op jullie.... kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om oma uit haar bubbel te halen.
BriPi schreef:maar niemand veroordeeld het slachtoffer in zo'n situatie, ook al voelt dat wel zo.