Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik zou gewoon even je huisarts bellen met de vraag of het daardoor kan komen, dan weet je gelijk of dat nog een keer kan gebeuren of dat er misschien een andere reden is dat je je zo voelde
Dorine92 schreef:Dat kan heel goed, de “normale” pil is ook absoluut niet zonder bijwerkingen. Ik ben zelf daarom volledig van op hormonen en metalen gebaseerde methodes afgestapt en ik gebruik nu sensiplan. Voor mij helemaal perfect. Geen gedoe aan mijn lijf en minstens net zo betrouwbaar als de pil
Gaabje schreef:Dorine92 schreef:Dat kan heel goed, de “normale” pil is ook absoluut niet zonder bijwerkingen. Ik ben zelf daarom volledig van op hormonen en metalen gebaseerde methodes afgestapt en ik gebruik nu sensiplan. Voor mij helemaal perfect. Geen gedoe aan mijn lijf en minstens net zo betrouwbaar als de pil
Inderdaad van vrouwen die de normale pil gebruiken hoor je dit soort dingen ook wel vaker. Ik vind het vreemd, omdat ik hier eerder nog nooit last van heb gehad. Althans, niet bewust, maar de timing met het zetten van de prikpil is wel opmerkelijk. Sensiplan is helaas voor mij geen optie. Mijn normale cyclus is super onregelmatig.
Pepperrr schreef:Ja dat kan. Ik gebruik de prikpil al bijna 8 jaar. De eerste jaren waren de reacties wat heftiger dan nu. Maar ik kon toen ook heel emotioneel zijn, of chagrijnig. Meestal hield dit een week aan ongeveer. Mijn prikpil is ook wel eens wat hoger of lager gezet, ligt aan degene die prikt. Maar in principe kan dit geen kwaad. Ik heb hem ook wel eens in mijn arm gehad. De werking blijft hetzelfde, je kunt er alleen inderdaad wat meer last van hebben.