Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molfre schreef:Van koelen wordt het scherp, maar dat kan ook gewoon het effect van de kou zijn.
Lopen gaat steeds moeilijker en iedere buiging van meer dan plm. 20 graden doet nu echt goed zeer. Ook voelt mijn knie stijf. Ik denk dus inderdaad meniscus.
Helaas heb ik op dit moment alleen maar ibuprofen in huis en alles is dicht, de paracetamollen zullen dus even moeten wachten ben ik bang.
Ik baal echt als een stekker.
Ayasha schreef:Maar Denemarken is niet in de buurt en opsturen zal niet sneller zijn vrees ik.
Ayasha schreef:Bij verdraaien en de pijn die je beschrijft denk ik meteen aan meniscus.
KootMiraDrum schreef:Ayasha schreef:Bij verdraaien en de pijn die je beschrijft denk ik meteen aan meniscus.
Ik ook, bij mij zat dat aan de binnenkant, scheurtje binnenmeniscus (okee, en scheur voorste kruisband er bij). Dat is bijna 3 jaar geleden, van t weekend door ongelijk drassig weiland gelopen en bijna terug bij af qua pijn. Blijven bewegen werkt bij mij het best, niet urenlang zitten, maar geregeld opstaan en rondlopen.