Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Mijn zus heeft een klap op haar neus gehad van een hockeystick, neus gebroken en tussenschot scheef. Is drie keer geopereerd zonder blijvend resultaat. In december de vierde keer door een bijzonder kundig kno-arts, die het een hele uitdaging vond maar stuk beter nu. Kan evt zijn naam vragen.
Amber_anne schreef:mysa schreef:Mijn zus heeft een klap op haar neus gehad van een hockeystick, neus gebroken en tussenschot scheef. Is drie keer geopereerd zonder blijvend resultaat. In december de vierde keer door een bijzonder kundig kno-arts, die het een hele uitdaging vond maar stuk beter nu. Kan evt zijn naam vragen.
Mijn vriend heeft ook door een gebroken neus een scheef tussenschot. Ondertussen zijn we twee operaties verder maar er zit minimale verbetering in. De chirurg die de vorige operaties heeft gedaan zegt dat het niet mogelijk is om nog een keer te opereren. Als het kan ben ik ook benieuwd naar de naam van deze chirurg.
Lynn_Nikita schreef:In een ouder topic van jou meen ik een foto te herinneren met een vrij scheve neus en ik meen ook nog meer te zien, litteken bij je lip? Je hebt toen al heel veel operaties gehad, kan dat er ook niet mee te maken hebben, meer aan de hand dan alleen kleine neusgaten?
Amber_anne schreef:mysa schreef:Mijn zus heeft een klap op haar neus gehad van een hockeystick, neus gebroken en tussenschot scheef. Is drie keer geopereerd zonder blijvend resultaat. In december de vierde keer door een bijzonder kundig kno-arts, die het een hele uitdaging vond maar stuk beter nu. Kan evt zijn naam vragen.
Mijn vriend heeft ook door een gebroken neus een scheef tussenschot. Ondertussen zijn we twee operaties verder maar er zit minimale verbetering in. De chirurg die de vorige operaties heeft gedaan zegt dat het niet mogelijk is om nog een keer te opereren. Als het kan ben ik ook benieuwd naar de naam van deze chirurg.