Ik zit (zoals waarschijnlijk veel meer mensen) met een dilemma.
De mogelijkheid om een vaccinatie te krijgen komt voor iedereen steeds dichterbij. Het wil ik wel of wil ik niet gevaccineerd worden dilemma komt dus ook automatisch dichterbij. Ik twijfel nog steeds enorm om meerdere redenen. Ik vermoed namelijk dat ik al corona heb gehad en daar nog steeds dagelijks wat klachten van onder vind. Dit is echter niet zeker, misschien staan deze klachten wel totaal los van corona. Dit wil ik eigenlijk voor ik mij besluit te vaccineren wel weten. Blijkt namelijk dat ik corona heb gehad dan wil ik geen vaccinatie, gezien ik dan van de corona zelf helemaal niets heb gemerkt.
Blijkt dat ik geen corona heb gehad en eigenlijk al meer dan een jaar geluk heb gehad dan overweeg ik mij wel te laten vaccineren.
Nu denk ik zelf dat als ik hiermee bij de huisarts aan klop ze geen akkoord zullen geven voor een bloedtest. Dus mijn vraag kan ik hier verder wat mee, kan ik een bloedtest 'opeisen' of heb ik geen poot om op te staan? Ik zou graag een beetje weten waar ik aan toe ben voor ik de huisarts bel.