Ontharing dmv Gentlelase ervaring

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cinniz123

Ontharing dmv Gentlelase ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-21 10:19

Wie heeft ervaring met het ontharen met deze laser?

Ik ben al tig keer geweest voor OTP(met gel) ontharing maar het komt steeds weer terug en moet om de 4-6 weken blijven gaan wil ik niet hoeven scheren.
Nu met de 2de lockdown tussen door lijkt het wel of ik nog meer haar heb gekregen als dat ik ooit had en zag dat ze nu ook sinds kort de Gentlelase Pro-U aanbieden als ik overstap eventueel met korting.

Ik overweeg om over te stappen maar zou het wel zonde vinden om weer geld weg te gooien dus vandaar mijn vraag naar ervaringen.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 23:52

Prima apparaat en zeer effectief op de juiste beharing. Als eerdere behandelingen met IPL helemaal niet hebben aangeslagen kun je je afvragen of je wel een juiste behandelaar hebt gehad, of dat je haren mogelijk niet goed behandelbaar zijn.

Wanneer jouw haren goed behandelbaar zijn met licht- of lasertherapie (lees: voldoende contrast tussen huid en haar), zullen veel apparaten, waaronder deze laser, het prima moeten doen. Voordeel van de Gentle series is dat de behandeling behoorlijk snel gaat. Koeling gaat door middel van een koudespray i.t.t. contactkoeling al dan niet met ultrasoundgel, maar dat laatste maakt voor de effectiviteit niets uit.

Als je een toename van de haargroei hebt ervaren na eerdere behandelingen en het betreft haargroei in het gezicht of rond de tepels, dan zou ik ook met je behandelaar bespreken of je niet gevoelig bent voor paradoxale haargroei.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-21 06:43

_Denise_ schreef:
Prima apparaat en zeer effectief op de juiste beharing. Als eerdere behandelingen met IPL helemaal niet hebben aangeslagen kun je je afvragen of je wel een juiste behandelaar hebt gehad, of dat je haren mogelijk niet goed behandelbaar zijn.

Wanneer jouw haren goed behandelbaar zijn met licht- of lasertherapie (lees: voldoende contrast tussen huid en haar), zullen veel apparaten, waaronder deze laser, het prima moeten doen. Voordeel van de Gentle series is dat de behandeling behoorlijk snel gaat. Koeling gaat door middel van een koudespray i.t.t. contactkoeling al dan niet met ultrasoundgel, maar dat laatste maakt voor de effectiviteit niets uit.

Als je een toename van de haargroei hebt ervaren na eerdere behandelingen en het betreft haargroei in het gezicht of rond de tepels, dan zou ik ook met je behandelaar bespreken of je niet gevoelig bent voor paradoxale haargroei.

Niet aanslaan is het dus niet ,met de otp met koelingsgel gaat het bijna helemaal weg maar dan moet ik elke 4-6 weken gaan om het weg te houden.
Dus na de lockdown was het weer volledig terug en meer als dat ik ooit had vooral mn schaamstreek en op mijn schenen.
Ik doe alleen oksels,onderbenen en schaamstreek,andere lichaamsdelen is het niet nodig.