Supertje schreef:Ik heb dit ook, inclusief soms zelfs misselijk worden als ik zelf rijd. En dat heel erg moe en sloom worden ken ik ook, alsof de batterijen volledig op zijn en inderdaad gewoon hartstikke beroerd.
Bij mij is er jarenlang af en aan naar een oorzaak gezocht, het begon namelijk daarmee, werd steeds erger, en intussen ben ik vrijwel dagelijks het grootste deels van de dag licht in mijn hoofd. Geen draaiduizeligheid, ik ben ook mijn evenwicht niet zozeer kwijt, moeilijk te omschrijven. Alsof ik een beetje dronken ben maar dan een stuk minder leuk.
Er zijn meerdere dingen uitgesloten, mijn oren zijn in orde (tenminste, ik ben eenzijdig doof maar dat is aangeboren). Ik heb tilt table tests en alles gehad, maar er komt gewoon niks uit....
Ik heb precies dit, behalve het misselijk worden als ik zelf rij. Ik heb dus maar als oplossing dat ik alles rij. Dus ook de vakanties naar Italië, vriend ligt naast me te slapen
Ik heb 1 vriendin waar ik redelijk goed naast kan zitten, maar mijn moeder moet me nog niet van haar naar mij toe naar huis brengen, dan merk ik het al. Behalve alles rijden dus nog geen oplossing gevonden, die bandjes helpen mij niet en tabletjes wordt ik ook mega duf van. Vriendinnen weten het ondertussen en laten mij dus rijden