Ik ben op zoek naar stevige, aansluitende tops en/of shirts die goede ondersteuning bieden aan de borst.
Sinds mijn operatie heb ik geen gevoel meer in de huid aan de onderkant van mijn linkerborst, en een gedeelte daaronder en ernaast is ook nog doof. Een beugelbh zoals ik die altijd droeg is helemaal niet prettig meer.
Ik heb verschillende sportBH's uitgeprobeerd, maar ook dit zit niet prettig omdat de band die onder je borsten doorloopt precies op dat dove gedeelte zit, en dat is een erg naar gevoel. (Het is wel doof, maar tegelijk ook heel gevoelig, ik vind het moeilijk uit te leggen...)
Nu heb ik gelukkig heel weinig te ondersteunen (ik kom wel weg met 75A BH-tjes), maar ik vind het gewoon prettig om het te hebben. Het gaat me teveel op en neer wanneer ik op de fiets zit bijvoorbeeld. Daarnaast wil ik ook wel gewoon weer iets kunnen dragen zonder dat je direct ziet waar mijn tepels zitten.

Wat ik dus al heb geprobeerd
- SportBH: band zit precies op het dove/gevoelige stuk huid.
- Aansluitende top met voorgevormde cups: de cups passen vaak net niet goed.
- Extra gewone tanktop onder mijn shirt: tot nu toe de meest comfortabele optie, maar biedt dus niet heel veel ondersteuning.
Wie oh wie heeft de gouden tip voor mij?