Lopen ging daarna ook erg moeilijk en de knie werd behoorlijk dik. Omdat ik altijd denk "misschien is het morgen wel weer over" ben ik niet naar de SEH gegaan, maar ben ik de volgende dag naar de huisarts gegaan. Deze twijfelde eerst om me direct door te sturen, maar adviseerde toen eerst een week rust en met krukken lopen. week erna moest ik terug komen en kreeg het advies voor nog 2 weken rust en dan eventueel fysio. Als het in de tussentijd niet beter werd moest ik bellen. Zijn vermoeden was letsel aan de meniscus of banden.
Aangezien ik nog veel pijn had, de knie nog steeds dik is en ik hem niet kan strekken heb ik gebeld en ben ik afgelopen maandag voor de 3e keer langs gegaan en heb ik nu eindelijk een doorverwijzing voor een foto en de orthopeed. Aankomende maandag kan ik daar terecht.
De afgelopen 2 weken zit er geen verbetering in, dus ik geloof er zelf niet meer zo in dat dit met rust verder verbeterd nog.

Heeft iemand ervaring met een dergelijke blessure en klachten en hoe verliep dit bij jullie? (wil zo graag weer normaal kunnen lopen, slapen zonder pijn en natuurlijk paardrijden