Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Je maag moet eerst tot rust komen. Dus bij alle eten is niet gek.
Kruiden, koolzuur, koolsoorten ed laten staan en even heel basic gaan eten.
Meerdere eetmomenten maken, dus liever 6x licht dan 3x zwaar eten.
Waarom slik je een maag beschermer?
tirzasarah10 schreef:Ik heb geen idee of het ook pds samen kan maar heb je antagel al geprobeerd? Kan je zonder recept bij de apotheek halen. Antagel zorgt er voor dat je buik was rustiger word. Het is wel erg vies vond ik dan
Polly schreef:tirzasarah10 schreef:Ik heb geen idee of het ook pds samen kan maar heb je antagel al geprobeerd? Kan je zonder recept bij de apotheek halen. Antagel zorgt er voor dat je buik was rustiger word. Het is wel erg vies vond ik dan
Dat is niet zo'n handige tip. Ts schrijft dat ze een maagonderzoek krijgt en daarom moet stoppen met de maagbeschermer, dan is een maagbeschermer adviseren niet heel handig
marleen_usar schreef:Hier heeft interminent fasting erg goed geholpen, er loopt ook een topic over zo dat je weet wat het is. Je eet in de middag voor het eerst om 12 uur, om 3 uur een tussen doortje, entot 8 uur nog 1 laatste maaltijd.
bruine schreef:Ik heb niet echt een tip voor je , maar ik heb zelf ook jaren lang dergelijke klachten gehad , allerlei onderzoeken gehad en bij mij bleken de veroorzakers galstenen te zijn . Galblaas is inmiddels verwijderd en de klachten zijn weg .