Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:Ik ben veganist en sport veel. Geen fitness maar klassiek ballet dus ben wel heel gespierd. Na het dansen zorg ik dat ik extra eiwit neem en het liefst van te voren ook. Sowieso zorg ik dat ik veel eiwit binnenkrijg. Dit kan met bv trekrepen, plenny, maar ook gewoon met noten of soyayoghurt/kwark/(choco)melk. Zelf proteïne bites of reepjes maken is ook een optie maar ben ik nog nooit aan toegekomen
Op Facebook heb je een groep vegan sporters en sowieso kan je veel instagram en facebook accounts vinden waar je misschien inspiratie uit kan halen. Succes
Citaat:Ik heb het al heel lang niet meer gemaakt, haha. Hoeveel maak jij?
Nala schreef:CastaMickey schreef:Ik ben veganist en sport veel. Geen fitness maar klassiek ballet dus ben wel heel gespierd. Na het dansen zorg ik dat ik extra eiwit neem en het liefst van te voren ook. Sowieso zorg ik dat ik veel eiwit binnenkrijg. Dit kan met bv trekrepen, plenny, maar ook gewoon met noten of soyayoghurt/kwark/(choco)melk. Zelf proteïne bites of reepjes maken is ook een optie maar ben ik nog nooit aan toegekomen
Op Facebook heb je een groep vegan sporters en sowieso kan je veel instagram en facebook accounts vinden waar je misschien inspiratie uit kan halen. Succes
Leuk die accounts inderdaad, maar de meeste zijn dan weer zo gespierd / doorgetraind dat je er als beginner nauwelijks wat aan hebt![]()
Bedankt voor de tips iedereen!