Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Na enkelletsel liep ik ook verkeerd en soms nog wel eens, ik heb nu zooltjes laten aan meten dat scheelt wel iets. Maar door dat je probeert je knie te ontlasten gaat je bekken op spelen. Een fysio kan je hier echt bij helpen, of osteopathie .
sandorra schreef:marleen_usar schreef:Na enkelletsel liep ik ook verkeerd en soms nog wel eens, ik heb nu zooltjes laten aan meten dat scheelt wel iets. Maar door dat je probeert je knie te ontlasten gaat je bekken op spelen. Een fysio kan je hier echt bij helpen, of osteopathie .
Ik loop al sinds eind januari bij de fysiotherapeut, helaas zonder verbetering.
Sasqiua schreef:Vanuit ervaring heb ik geleerd dat de ene fysiotherapeut de andere niet is. Dit betekent niet dat ene zijn werk niet goed doet, maar dat de manier van werken misschien niet helemaal aansluit bij jouw problematiek.
Wat betreft de pijnklachten, hoe zit het met de vitaminen in jouw bloed? Het te kort aan het een of ander kan ook pijn opleveren in heupen/dijbenen. Wellicht kun je hier eens naar kijken. Soms is het voor jou zo evident dat een klacht een bepaalde oorzaak heeft waardoor je andere dingen over het hoofd ziet.
Wat doe je nu aan lichaamsbeweging? Misschien kun je kijken of yoga/plates iets voor je kan zijn.
Succes met het herstel. Soms is het ook een deel acceptatie, hoe moeilijk dat ook is.
Oscar schreef:Even vooropgesteld: ik heb geen aandelen in de kliniek in Mill, mocht dat misschien zo overkomen.
Je geeft zelf al aan dat de pijn in meerdere regio's zit. Als ik in jouw schoenen stond dan zou ik er toch eens naar laten kijken en dan vooral naar het totaalplaatje. Dat kan ook bij een andere (prive)kliniek zijn. Ze hebben daar vaak net wat meer tijd en aandacht voor patienten dan in reguliere ziekenhuizen.