Oma 70 jaar, zonder te vieren... Wie helpt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

emilyslaluna

Oma 70 jaar, zonder te vieren... Wie helpt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-21 22:03

Hallo lieve Bokkers!!! <3

Normaal zou ik nooit een oproepje zoals deze plaatsen. Maar omdat ik heb gezien wat de kracht van bokt is, waag ik toch een poging! <3

Dit jaar zou een groot feest jaar zijn voor mijn opa en oma. Oma wordt namelijk volgende week 70 jaar en in mei zijn ze 50 jaar getrouwd. *\o/* Helaas door de huidige omstandigheden zullen we het niet met hen mogen vieren. We hopen dat ze tegen mei gevaccineerd zullen zijn, maar dat zal ook niet meteen betekenen dat we een feest voor ze kunnen geven.

Daarom vroeg ik me af of er Bokkers zijn die misschien een kaartje zouden willen sturen? Ik heb zelf al een heel groot bouquet besteld en 2 kaartjes, maar wil zo graag meer doen voor haar (en opa natuurlijk ook). Beiden zijn afgelopen jaar in het ziekenhuis beland om enge redenen en helaas hebben ze dat ook zonder ons moeten doorstaan. Gelukkig zijn ze beiden samen thuis nu, maar nog steeds mogen wij ze niet de welverdiende knuffel en kus geven :( .

Mochten er hier Bokkers zijn die het zien zitten om volgende week extra speciaal te maken, echt ontzettend bedankt! Laat maar weten en ik stuur in pb de gegevens!

Ze is op dinsdag 6 april jarig!

Een foto van ons vroeger, zo'n 20 jaar geleden <3
Afbeelding

Echt heeeeel erg bedankt! <3

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 22:12

Drivetru verjaardagsfeestje?

Ik wil trouwens best een kaart sturen oid :)

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-21 22:14

Kairos schreef:
Drivetru verjaardagsfeestje?

Ik wil trouwens best een kaart sturen oid :)

We hebben daar zeker over nagedacht :D . Mijn vader en tante gaan op aparte dagen op gepaste afstand langs buiten. Maar dat is natuurlijk niet even speciaal als je familie kunnen omhelzen :o .

Heel erg bedankt! Ik stuur je een pb!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 22:17

Leuk idee, heb je al hun kennissen en verdere familie van beide kanten ook al gevraagd om een kaartje te sturen? Wat ook heel leuk is, vraag iedereen ( met hulp van de jongere garde) om een filmpje met de mobiel te maken, verzamel ze via whats app en maak er een filmpje van. Vraag mensen om iets leuks te delen over hun.
Plat filmen is het handigst.

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-21 22:18

bigone schreef:
Leuk idee, heb je al hun kennissen en verdere familie van beide kanten ook al gevraagd om een kaartje te sturen? Wat ook heel leuk is, vraag iedereen ( met hulp van de jongere garde) om een filmpje met de mobiel te maken, verzamel ze via whats app en maak er een filmpje van. Vraag mensen om iets leuks te delen over hun.
Plat filmen is het handigst.

Daar is zeker al voor gezorgd! Iedereen is gevraagd. En ik geloof dat het filmpje voor hun jubileum is :j

Blue_Eyes

Re: Oma 70 jaar, zonder te vieren... Wie helpt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 22:37

Haha, is jouw oma mijn schoonmoeder? Dezelfde jubilea op dezelfde dagen :D

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-21 22:51

Blue_Eyes schreef:
Haha, is jouw oma mijn schoonmoeder? Dezelfde jubilea op dezelfde dagen :D

Haha wat toevallig! Tenzij je stiekem mijn moeder of oom bent, dan denk ik van niet _O-

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 23:47

Een tijdschrift maken met de familie ook een echte aanrader je heb meerdere sites daarvoor

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-21 10:43

beenjesshar schreef:
Een tijdschrift maken met de familie ook een echte aanrader je heb meerdere sites daarvoor

Bedankt voor de tip! :D

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:46

Wij (onze familie, ik was nog jong) hebben ooit een pasfoto kwartet spel gemaakt van alle kinderen/kleinkinderen. Dat was ook erg in de smaak gevallen.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:51

Mijn soort van neef heeft het andersom gedaan ipv iedereen op bezoek (wat niet mag). Dus met de jarige job langs de deuren. Zij was alleen dus ze was elke keer de +1 en dat mag gezien de regels ;). Ik vond het wel erg leuk bedacht. Bij de 1 ging ze op de koffie, bij de ander lunch, de andere diner, etc.