Deo waardoor je niet zweet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Figo88

Berichten: 2645
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:32

Ik heb vroeger ook Syneo 5 en Odorex geprobeerd. En hoewel dit wel wat resultaat gaf, ben ik er toch weer mee gestopt omdat ik het toch wat chemisch vond. En nu ik sinds een jaar of 9 de rollers van Sanex gebruik, heb ik echt nergens meer last van. Ik heb echt nooit meer natte plekken ofzo, echt heerlijk. Maar ik moet er wel voor zorgen dat de deo echt goed ingetrokken is voor ik er kleren overheen doe en dat ik mijn oksels ook netjes bijhoud met epileren :o Doe ik dat niet, dan zweet ik wel iets meer, maar alsnog krijg ik geen natte plekken.
Ik heb overigens ook van meer mensen gehoord dat Sanex (wel echt de rollers!) goed helpt tegen zweten.
Hopelijk kun je er iets mee. Veel sterkte iig!

xkmmtjeee

Berichten: 387
Geregistreerd: 09-09-08

Re: Deo waardoor je niet zweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:55

Hier ook hele goede ervaringen met Syneo5. Mijn vriend zweette standaard onder zijn oksels, ook als hij niks deed. Hij gebruikt dit al jaren en sinds hij Syneo5 gebruikt compleet weg. Ook aan 3 andere mensen geadviseerd en bij hun is ook alles weg. Maar natuurlijk is het absoluut niet helaas.

rabbeltje

Berichten: 274
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 18:18

Nielojram schreef:
Drollen?

Oefff wat suf... deoleen roller...

Muze
Berichten: 5298
Geregistreerd: 24-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 18:22

Ik vind de deos met een stick vorm fijn.
Die je op draait en smeert.
Stuk minder zweet

crow
Berichten: 2428
Geregistreerd: 12-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 18:45

Shetloveerrr schreef:
Bedankt voor de vele tips en ervaringen etc! Nuud spreekt me nog steeds wel erg aan. Van sommige hoor ik dat het zweten niet vermindert, bij sommige een beetje en bij sommige helemaal. Ik heb geen overmatig zweetprobleem ofzo, dus het is altijd het proberen waard. En voor de geur is het natuurlijk top. Weet iemand waar ik Nuud het goedkoopste kan krijgen?


Als je er 2 tegelijk bestelt is het iets goedkoper op de site, maar je doet er ontzettend lang mee. Ik smeer het om de 3 tot 4 dagen onder mijn oksels. De grote test was wel vorig jaar tijdens de hittegolf, ontzettend warm 2 1/2 week, werken in de zorg, maar geen luchtjes.

Shetloveerrr
Berichten: 329
Geregistreerd: 12-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-22 11:06

Ik heb nog even een vraagje, het is een tijdje later en ik heb nog geen nuud besteld, wil ik wel binnenkort doen. maar ik zag dus een review staan waarin iemand zegt dat nuud de bacteriën op de huid doodt waardoor je geen zweetgeur hebt maar dat de geur alsnog wel in je kleren gaat zitten. klopt dit? ik vind namelijk de geur onder mijn oksels niet eens het ergste (het is geen walm) maar ik irriteer me echt aan zweetgeurtjes onder de oksols van mijn truien bv (die gaan er wel gewoon in de was uit, maar vind het irritant na nog maar kort dragen)

Biks2
Berichten: 1266
Geregistreerd: 28-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 11:28

Shetloveerrr schreef:
Ik heb nog even een vraagje, het is een tijdje later en ik heb nog geen nuud besteld, wil ik wel binnenkort doen. maar ik zag dus een review staan waarin iemand zegt dat nuud de bacteriën op de huid doodt waardoor je geen zweetgeur hebt maar dat de geur alsnog wel in je kleren gaat zitten. klopt dit? ik vind namelijk de geur onder mijn oksels niet eens het ergste (het is geen walm) maar ik irriteer me echt aan zweetgeurtjes onder de oksols van mijn truien bv (die gaan er wel gewoon in de was uit, maar vind het irritant na nog maar kort dragen)

Kleding blijft niet voor altijd fris, dus wassen zul je blijven moeten doen. Ik kan met Nuud kleding over het algemeen 2 dagen aan.

Boras
Berichten: 9960
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 11:30

Shetloveerrr schreef:
Ik heb nog even een vraagje, het is een tijdje later en ik heb nog geen nuud besteld, wil ik wel binnenkort doen. maar ik zag dus een review staan waarin iemand zegt dat nuud de bacteriën op de huid doodt waardoor je geen zweetgeur hebt maar dat de geur alsnog wel in je kleren gaat zitten. klopt dit? ik vind namelijk de geur onder mijn oksels niet eens het ergste (het is geen walm) maar ik irriteer me echt aan zweetgeurtjes onder de oksols van mijn truien bv (die gaan er wel gewoon in de was uit, maar vind het irritant na nog maar kort dragen)


Nee, die ervaring heb ik zeker niet. Er is gewoon helemaal geen geur, dus die kan ook niet in de kleren gaan zitten. Zolang mijn oksels fris blijven, blijft mijn kleding daar ook fris.

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 11:30

Hmm, juist sinds ik Nuud gebruik heb ik daar geen last meer van. Maar als zweet al in kleding zit, is het lastig dat eruit te krijgen hoor. Ik had een paar t-shirts (inmiddels weggegooid) waar ik in gezweet had, en ondanks wassen ging je dat weer ruiken als ik zelf ging transpireren. Dat probleem heb ik nu met Nuud (en nieuwe t-shirts) juist niet meer.

Shetloveerrr
Berichten: 329
Geregistreerd: 12-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-22 11:34

Biks2 schreef:
Shetloveerrr schreef:
Ik heb nog even een vraagje, het is een tijdje later en ik heb nog geen nuud besteld, wil ik wel binnenkort doen. maar ik zag dus een review staan waarin iemand zegt dat nuud de bacteriën op de huid doodt waardoor je geen zweetgeur hebt maar dat de geur alsnog wel in je kleren gaat zitten. klopt dit? ik vind namelijk de geur onder mijn oksels niet eens het ergste (het is geen walm) maar ik irriteer me echt aan zweetgeurtjes onder de oksols van mijn truien bv (die gaan er wel gewoon in de was uit, maar vind het irritant na nog maar kort dragen)

Kleding blijft niet voor altijd fris, dus wassen zul je blijven moeten doen. Ik kan met Nuud kleding over het algemeen 2 dagen aan.

Dat snap ik, alleen ik vind het gewoon irritant dat bijv na een halve dag niks intensiefs doen er al een zweetgeur in mijn kleding zit en vroeg me af of als je nuud gebruikt je kleding net zo lang geurloos blijft als je oksels zegmaar.

Mews

Berichten: 5502
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 11:42

Dat is niet mijn ervaring met nuud. Voor ik nuud gebruikte moest ik mijn shirtjes elke dag in de was stoppen en dan stonken ze naar zweet bij de oksels. Nu trek ik hetzelfde shirt weleens een paar dagen achter elkaar aan en wanneer het de was in gaat stinkt het dan alsnog niet naar zweet.

Ik smeer om de dag nuud. Ik kan wel echt aanraden er een magic cap bij te bestellen, ik vind het irritant spul om van je handen af te krijgen.

Boras
Berichten: 9960
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 11:59

Mews schreef:
Dat is niet mijn ervaring met nuud. Voor ik nuud gebruikte moest ik mijn shirtjes elke dag in de was stoppen en dan stonken ze naar zweet bij de oksels. Nu trek ik hetzelfde shirt weleens een paar dagen achter elkaar aan en wanneer het de was in gaat stinkt het dan alsnog niet naar zweet.

Ik smeer om de dag nuud. Ik kan wel echt aanraden er een magic cap bij te bestellen, ik vind het irritant spul om van je handen af te krijgen.


Ik was mijn handen gewoon :)

Verbruik je niet meer met de magic cap (what's in a name :D )?
Want je heb maar zo weinig nodig op je vinger.

Mews

Berichten: 5502
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:31

Boras schreef:
Ik was mijn handen gewoon :)

Verbruik je niet meer met de magic cap (what's in a name :D )?
Want je heb maar zo weinig nodig op je vinger.


Met (koud) water en zeep kreeg ik de nuud niet lekker van mijn vingers, ik moest voor mijn idee best poetsen om het weg te krijgen. Ik gebruik ook nog een zalf dus moest dan ook vaak meerdere keren mijn handen wassen voor weer het volgende smeerding.

Ik gebruik denk ik evenveel met de magic cap. Het werkt ongeveer hetzelfde als de gewone opening, alleen dan verdeeld over 2 gaatjes, dus licht doseren is best makkelijk.

san4nie
Berichten: 3576
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Deo waardoor je niet zweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:02

Gekke vraag misschien. Maar in hoeverre werkt zoiets als nuud handig voor mannen die hun oksels niet scheren oid? :o

Boras
Berichten: 9960
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 14:54

san4nie schreef:
Gekke vraag misschien. Maar in hoeverre werkt zoiets als nuud handig voor mannen die hun oksels niet scheren oid? :o


Dat maakt het uitsmeren iets lastiger :D

Nee serieus, het werkt toch het fijnst op gladde huid. Het lijkt me niets op een sterk behaarde oksel.

san4nie
Berichten: 3576
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:09

Boras schreef:
san4nie schreef:
Gekke vraag misschien. Maar in hoeverre werkt zoiets als nuud handig voor mannen die hun oksels niet scheren oid? :o


Dat maakt het uitsmeren iets lastiger :D

Nee serieus, het werkt toch het fijnst op gladde huid. Het lijkt me niets op een sterk behaarde oksel.


Ja, dat idee had ik er ook wel bij..

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Deo waardoor je niet zweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:56

Maar met Nuud blijf je wel zweten toch?

Freekieee

Berichten: 1762
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Re: Deo waardoor je niet zweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 12:02

The happy soaps! Die verkopen smeerbare deo. Die is zooo fijn!

Met hard werken en geen zweet en geen geur. Wil echt niks anders meer

mvdbijl

Berichten: 3678
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Deo waardoor je niet zweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 12:10

Happy soaps wilde ik indd net zeggen, ook fijn en zacht voor je huid.

Ik heb recent mijn zweetklieren laten inspuiten omdat ik door een hormonaal probleem ineens erg ging transpireren. Dat werkt voor mij heel goed, ik heb gelukkig geen bijwerking van meer zweten of een andere plek, dit kan wel.

Mews

Berichten: 5502
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 12:33

MyChoice schreef:
Maar met Nuud blijf je wel zweten toch?


Dat klopt.

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Deo waardoor je niet zweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 13:49

Niet als aanval bedoeld, maar meer in het algemeen; je moet je ook afvragen hoe gezond het is om helemaal niet meer te zweten.

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Deo waardoor je niet zweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 14:41

Ach, gaat er op een andere plek wel uit. Bij mij m’n voorhoofd en rug.

Boras
Berichten: 9960
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 16:16

Mews schreef:
MyChoice schreef:
Maar met Nuud blijf je wel zweten toch?


Dat klopt.


Ja, ik ook. Maar geen stank. Geen enkele geur trouwens.

nate

Berichten: 358
Geregistreerd: 24-10-05
Woonplaats: Oldeberkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 16:36

Zweten zal je altijd blijven doen, het lichaam moet toch dat vocht kwijt.

Ik zou je Loveli aanraden, voorheen zweette ik ook enorm en die lucht... |( |( ik spoot gigantisch veel deo op en dag om die lucht te maskeren.

Loveli zorgt ervoor dat je niet die penetrante geur krijgt, ook niet in je kleding.
Wij gebruiken dit nu als een jaar of 2-3. Ik en mijn partner gebruiken het beide.
s'ochtends onder je oksel smeren en je bent de gehele dag geurvrij. En voor een lekker luchtje spuit ik een lekkere parfum :o

Alleen in bepaalde hormoonperiodes gebruik ik het misschien een keer extra.
Wij hebben de XL in de badkamer staan, waar je wel 3 maanden mee kan! en de kleintjes heb ik in de tas, die gaan ongeveer 3 weken mee.

Ook de voetpoeder is ook fenomenaal, ik heb geen stinkvoeten meer. Zelfs aangeraden aan een buurman van ons die zich schaamde voor zijn zweetvoeten en hij is ook lyrisch...

Boras
Berichten: 9960
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 16:43

Dat heb ik met Nuud. Dat is voor altijd :)

Maar bij mijn dochter werkt Nuud dan weer niet. Ze is nog jong en ik wil bij haar eigenlijk van de Deoleen af (die overigens wel goed werkt). Ik ga voor mijn dochter (en man want bij hem doet Nuud het ook niet) eens Loveli aanschaffen. Heel toevallig kreeg ik die tip eerder deze week ook al van iemand. Ga het gelijk doen :)

Edit: waar kun je het het beste kopen (lees het goedkoopst :$ )?