Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matheno schreef:Persoonlijk zou ik voor een andere baan gaan zoeken.
Amado7 schreef:Matheno schreef:Persoonlijk zou ik voor een andere baan gaan zoeken.
Waarom zou je een baan die je ontiegelijk leuk vind, waar je je uitdaging in vind, voor gestudeerd hebt opgeven? Als je van deze baan droomt zou ik die júist houden.
Je moet alleen meer balans gaan vinden in energie krijgen en energie geven want op dit moment is dat ver uit balans. Goed dat je er met iemand over praat. Dat je je een buitenbeentje voelt, komt misschien tot uiting in je werk maar dat zat er al eerder/ligt veel dieper.
Daarom is het goed dat je therapie hebt. Stapje voor stapje gaan,niet te snel willen. En gaan kijken wat balans geeft aan je werk, desnoods een poosje afstand gaan nemen. Je bent veel en veel te druk, samen met vele anderen, wat ook logisch is in deze corona tijd. Maar je bent je grens overgegaan en nu moet je terug op zoek waar je grens lag.
Veel sterkte!en denk aan jezelf en zet die absoluut bovenop.
Amado7 schreef:Dat is zo. Maar dan zou ik gaan kijken om naar een andere afdeling of een soortgelijke baan over te stappen in een ander ziekenhuis. Bij mij kwam het over dat ze een hele andere baan moest zoeken. Excuses als ik dat niet goed begrepen heb.
Ik las nl ook dat het werk zelf wel fijn/mooi/uitdagend is. Vandaar.
Namelesss schreef:*knip*
Ik wil mij niet ziek gaan melden want volgens mij ga ik dan nooit meer werken. Denk dat de stap om weer te gaan werken enorm hoog gaat worden. Dus ik ga maar door, maar ik trek het niet heel lang meer op deze manier.
Citaat:In therapie wil het niet echt lukken, ik zit zo vast dat er niets meer uit komt. Er is wel gesproken over intensere therapie maar ik ben zo bang wat er dan naar boven komt. Dit komt namelijk niet zomaar uit de lucht vallen en heeft een geschiedenis.
Namelesss schreef:Ik denk dat we 95% van alle negativiteit over jezelf niet eens hoort.