Ik check vaak feitjes, vind ik interessant.
Nu heeft iemand die ik vaag en ver weg ken, een theorie bedacht en het eerste stukje informatie dat ik mis om het op waarde te kunnen schatten gaat over een mogelijk symptoom bij Covid19.
Namelijk verlies van haar /afbreken/uitvallen.
Ik vind dat eigenlijk nergens terug in wetenschappelijke papieren, maar dat wil nog niet per se zeggen dat er geen verband zou kúnnen zijn.
Ik ben even benieuwd of er überhaupt iemand hier dat herkent. Haaruitval dus.
Ik kan nog niet goed inschatten of deze dame iets wil verkopen (ze pretendeert ook de oplossing te hebben namelijk...) of dat het van haar uit wetenschappelijke interesse is. Ik kan haar achtergrond niet lekker terugvinden.
Dit is van mij uit uiteraard geen wetenschappelijk opgezet onderzoek, dat pak ik nl wel anders aan....

Polletje is in slechts 3 minuten opgezet

Maar het is een eerste verkennende vraag.
Tis voor mij zelf vooreerst ook vooral even om te kijken of er úberhaupt íemand het herkent. Dus haarverlies na Corona.
(En dan wordt de eventueel tweede vraag voor mij om in te duiken, áls er überhaupt herkenning is, of dat dan ook echt door rechtstreeks corona komt, of omdat het lichaam sowieso heel hard heeft moeten werken en er daardoor minder energie in haargroei gegaan kan zijn. Na veel ziekten waarbij een lichaam het echt zwaar heeft gehad zie je wel een stukje haarverlies de maanden er na, en dat herstelt volgens mij normaal gesproken ook gewoon gelukkig)