Synthetische dreads

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melewel94

Synthetische dreads

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 23:03

Ik heb weer een idee in m'n hoofd hoor... Iets bedenken wat me super gaaf lijkt, maar geen idee van hebben of het ook echt iets voor me is.

Lijkt me supergaaf om dreads te hebben, althans de "extensions" versie. Echte pas ik voor.

Zag deze foto:
Afbeelding

Zooooooo gaaf...

Maar de vraag luidt, waar kan ik ze vinden voor niet al te veel geld? Gezien het nog even een testfase is :')
Voorkeur gaat echt naar de fine versie zoals op de foto

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Synthetische dreads

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 08:46

Ik verplaats dit topic naar [MWS] Mensenwelzijn en sport

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 08:58

Bereid je voor op flinke hoofdpijn de eerste dagen heb ze een aantal keer gehad (steeds dezelfde set overigens). Heb ze gekocht in Nijmegen, bij een winkeltje waar ze 'black hair' producten verkopen. Ohja en een tip: wassen (of eigenlijk vooral drogen) duurt heeeeel lang dus zal je vast niet dagelijks gaan doen. Bij die black hair winkels verkopen ze ook een spray die je dreads een beetje opfrist. Ohja tip twee; satijnen kussensloop!

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 09:04

Idd, met het plaatsen krijg je enorme hoofdpijn, ik voelde het gewoon aan mijn haar trekken. Ik had geen dreads maar vlechten.
Na 3 dagen alles eruit gehaald. Kon wel huilen, ze had me te strak gevlochten en en kwam heel veel eigen haar mee, had lang jaar.... daarna gewoon een kort kapsel genomen. ;(

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 09:15

Na een week doet het geen pijn meer, dan is je haar een stukje gegroeid en zit het iets ruimer :j