Fohn met roterende fohnborstel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Fohn met roterende fohnborstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-21 16:36

Hoihoi!

Omdat ik curtain bangs heb laten knippen, wil ik graag een fohnborstel aanschaffen om hier meer volume in te krijgen. Ik wil dit ook gebruiken voor de rest van mijn haar.
Nu heb ik voor 50 euro (13 euro afgeprijsd) een fohnborstel gevonden met ook andere opzetstukken. Ik twijfel echter om voor 20 euro meer een set aan te schaffen met roterende fohnborstel. Ik heb een beetje navraag gedaan maar kom er niet echt achter of een roterende (een stuk) fijner werkt.
Ik vraag me af wat andere zouden adviseren? En als jullie toevallig nog een specifiek merk/type aanraden hoor ik het ook graag :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 23:15

Ik heb er een gehad maar ben terug gegaan op een normale föhnborstel. De roterende borstel kon niet genoeg grip op mijn haar krijgen vond ik, waardoor het haar niet lekker in model kwam en niet glad genoeg werd.
Ik geloof dat ik er een van Babyliss had.
Nu weer een föhnborstel van de Lidl die ze af en toe hebben (eerst van Paris Hilton en later precies dezelfde maar van Brittany Spears) ik vind deze echt de fijnste, goede dikte en flink warm waardoor mijn kleine krullen mooie lossen slagen worden.

ImLucky

Re: Fohn met roterende fohnborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 23:22

heb je dik haar of valt het mee? ik heb fohnborstel maar krijgt mijn bos echt niet in model of volumeus. een goeie fohn (budget a 70 eur) met losse borstel wel. maar vriendinnen van mij met dunner haar kunnen prima uit de voeten met zelfs de goedkopere fohnborstels.

Juangi

Re: Fohn met roterende fohnborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 23:28

Ik vind de fohnborstel van de Kruidvat heel fijn! En voor die 15 euro kan je er geen bult aan vallen...