Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Liv schreef:Hoe is het revalidatie traject jou bevallen? Heb je er wat aan gehad? Waar loop je nu het meeste op vast?
M_arvellous schreef:Jouw verhaal is erg herkenbaar helaas. Half december positief getest. Een dikke week ziek geweest, niet heel ziek, maar echt niet fit. Toen vol goede moed weer proberen op te bouwen, maar helaas ook alweer een stap terug moeten doen. Ik Werk nu 3x 3uur, wat niet eens altijd lukt. En heb 1 of 2x in de week fysiotherapie.
Ik heb een burn-out gehad en mijn huidige klachten zijn erg vergelijkbaar, iets wat mij best bang maakt. Mijn bedrijfsarts heeft ook bevestigd dat dit zo kan voelen/zijn. Het frustreert erg dat de stijgende lijn nog niet inzet.
Wescha schreef:Ik zit in mijn 11e week na mijn besmetting.
Ik heb drie weken volledig op bed gelegen. Toen een pufje gekregen. Nu nog steeds niet weer volledig aan het werk en ipv drie dagen verdeel ik het over vijf dagen. En dan nog is bij mij om 19’uur de energie echt op. Huishouden, sporten en pony trainen lukt nog steeds niet als ik gewerkt heb.
Concentratie is 0,0. Snel benauwd bij langdurig bellen of te veel achter elkaar doen.
Goof schreef:Wescha schreef:Ik zit in mijn 11e week na mijn besmetting.
Ik heb drie weken volledig op bed gelegen. Toen een pufje gekregen. Nu nog steeds niet weer volledig aan het werk en ipv drie dagen verdeel ik het over vijf dagen. En dan nog is bij mij om 19’uur de energie echt op. Huishouden, sporten en pony trainen lukt nog steeds niet als ik gewerkt heb.
Concentratie is 0,0. Snel benauwd bij langdurig bellen of te veel achter elkaar doen.
Wat doet dat pufje voor jou?
Mijn longarts gaf aan dat ik dat ook kan proberen, kijken wat het doet. Ik heb toen gezegd dat ik dat niet nodig vond, maar ik twijfel om het toch te doen.