Ik heb wel iets stress maar minder dan gemiddeld. Ik heb migraine gehad en dan kon ik nooit wat zien, daar heb ik nu geen last van. Ik ben chronisch vermoeid en daar wordt onderzoek naar gedaan.
Ik heb terugkerend steeds heel veel troep uit mijn voor-en bijholtes maar de kno arts vond dat niet zo schokkend. Maar ik ga toch maar eens terug naar de kno arts denk ik... Of hebben andere mensen nog ideeën? Dit is echt niet te harden
Het bizarre is, is dat het ook recht op mn neus stopt.
Terwijl ik typ wordt het steeds erger en trekt de pijn ook helemaal mn oor in.
voelt nog steeds elke ochtend alsof ik ben aangereden door een bus, maar vergeleken met eerst is het nog redelijk te handelen... zou inderdaad evt vragen om een mri van je hoofd als je denkt dat dit nodig is... ik krijg daar maandag de uitslag vsn. Gebruik verder ook diclofinac, tramadol en paracetamol, hoofdpijn blijft dan nog steeds maar het lijkt dan dragelijker. Toen de pijn net begon beukte ik letterlijk met mijn hooft en gezicht overal tegenaan... 
Laatste keer zat er nog geen 2 weken tussen. Had wel een beetje het gevoel dat oververmoeidheid een trigger is, dus dat ga ik even proberen te vermijden. Ik ben ook chronisch vermoeid dus dat is sowieso een dingetje bij mij, maar ik moet dan niet door de oververmoeidheid heen drukken.