Ik heb sinds een paar dagen deze. https://www.amazon.nl/gp/product/B08MQ9 ... UTF8&psc=1
Wilde graag draadloze oortjes proberen, maar niet gelijk weet ik hoeveel geld er tegenaan gooien. En ik moet zeggen, ze vallen me 100% mee. Tuurlijk er zijn vast wel betere kwa geluid, maar slecht zeker niet. Het geluid is voor muziek zelfs best goed te noemen. Heb wel ipv de standaard instellingen handmatig de equalizer ingesteld.
Ik heb zelfs al een telefoontje ermee gedaan, eerlijk dat geluid vond ik wel minder goed. Was goed te verstaan hoor, en kan er ook aan gelegen hebben dat diegene die mij belde zelf in de auto zat (en met een carkit belde) maar dat was toch wat vervormd.
Ik gebruik ze hier rondom hausen, met het uitmesten, paard longeren/grondwerken enz enz. Heb wel kleinere dopjes erop gezet, die erbij zitten waren te dik en oncomfortabel in mijn oren en die kleinere dopjes had ik nog liggen. Maar ze zakken niet af of uit, zelfs niet als ik een pet en bril erbij draag (ook niet met die standaard dopjes). En de bluetooth is ook goed. Ik loop af en aan best een stuk van mijn telefoon weg, deze red zeker een meter of 10.
Voor huis, tuin en keuken gebruik vind ik deze echt aanbevelenswaardig.