Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Hoe ben je neergekomen? Recht op je billen (alsof je zit op je grond)? Of op je rug, je heup...?
Benen voelen normaal, buiten de spierpijn om?
CaptainJS schreef:Kookaburra schreef:Hoe ben je neergekomen? Recht op je billen (alsof je zit op je grond)? Of op je rug, je heup...?
Volgensmij ben ik recht op mijn billen gevallen weet het nirt zeker. Het kan ook zijn dat ik een beetje schuiner gevallen ben maar ook dat weet ik niet zeker. Bennen voelen soort van normaal alleen vallen ze wel vaker dan normaal in slaap.
CaptainJS schreef:Kookaburra schreef:Hoe ben je neergekomen? Recht op je billen (alsof je zit op je grond)? Of op je rug, je heup...?
Volgensmij ben ik recht op mijn billen gevallen weet het nirt zeker. Het kan ook zijn dat ik een beetje schuiner gevallen ben maar ook dat weet ik niet zeker. Bennen voelen soort van normaal alleen vallen ze wel vaker dan normaal in slaap.
nafkedemi schreef:Zou zekervd HAP even bellen. Na een val er weer opgegaan, uitgemest, stof gezogen en daarna voor advies gebeld. In eerste instantie was advies van assistente aankijken. Na ongeveer. 45 min belde dienstdoende arts met dringende verzoek om even langs te komen.