Mijn rug zegt sinds een week of 2 dat hij het er niet mee eens is, en sinds vandaag zit ik aan de pijnstillers van de rugpijn. Ik weet dat de pijn komt van gebrek van beweging (ja, zou kunnen hardlopen maar voel me zo vreselijk bekeken daarmee dat het me in zoverre demotiveert om het te doen.

Nu zat ik na te denken over wat nu. Sportscholen gaan voorlopig nog niet open, en ik heb eerlijk gezegd ook geen zin mezelf in het zweet te werken met een mondmasker om. Niet, omdat ik minder kan ademen - maar het zit gewoon rot. Dus ik wil thuis iets.
Mijn favoriete werkstuk in de sportschool was altijd de crosstrainer. Ik deed over het algemeen 10 minuten wandelen, 10 minuten hardlopen, 30 minuten crosstrainer, 10 minuten "stairs of hell' (die oneindige trappen

Nu snap ik wel dat een cross trainer niet alles van dat kan opvangen, maar tot in hoeverre kan ik er op tellen? Zijn er andere bokkers die zo'n ding hebben en hoe denken jullie er over? Zeker voor de mensen met rugklachten, helpt het jullie?