The Conqueror Challenges

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 07:47

Tancreda4 schreef:
Ja idd wel logisch dat het rouleert maar hoop niet dat het kan voorkomen dat je te laat je challange afrond en de medailles dan al op zijn. Zeker de grotere challanges waar je een jaar (of paar jaar?) over doet.

Marije, hopelijk komt hij vlot binnen!

Hanafubuki schreef:
Net Kerry voltooid *\o/*


*\o/*


Welke zou je een paar jaar over doen want die moet ik dan hebben! :D

Ik denk dat zodra je de challenge koopt er van de voorraad een medaille afgaat, dat deze voor je gereserveerd ligt.

Snap je wat ik bedoel? :')

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 08:01

De Pacific Crest Trail test 4000km, daar zou ik niet in een jaar mee klaar zijn denk ik.
Al ben ik echt heel slecht met het inschatten daarvan. :')

Sinne

Berichten: 76
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 08:17

Hoi, ik kom even binnenvallen met een vraag. Ik zou graag de Ring of Kerry willen lopen, maar kom er niet uit met de betaling, omdat ik niet via Ideal kan betalen. Hoe doen jullie dat?

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 08:38

marley93 schreef:
De Pacific Crest Trail test 4000km, daar zou ik niet in een jaar mee klaar zijn denk ik.
Al ben ik echt heel slecht met het inschatten daarvan. :')


Oh hhaha! Die staat ook nog op het lijstje ja of de Route 66 (https://www.theconqueror.events/route66/), die wil ik inderdaad op 365 dagen gaan lopen!


Sinne schreef:
Hoi, ik kom even binnenvallen met een vraag. Ik zou graag de Ring of Kerry willen lopen, maar kom er niet uit met de betaling, omdat ik niet via Ideal kan betalen. Hoe doen jullie dat?


Ik betaal via CC of via paypal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:10

Ik weet nog niet of ik het wel zo logisch vindt dat het rouleert (rouleert? Of verdwijnt?) want dan gaat het hele idee "alles verzamelen/voltooien op je eigen tempo" wel een beetje verloren. Niet iedereen kan fysiek even veel, dus als je al bijna een jaar doet over een route van 400 km (en dan heb ik het nog niet over de rest) wordt het wel moeilijk.
Of ik moet dingen gaan veranderen en niet enkel de echte wandelingen meetellen maar gewoon alles wat ik doe op een dag op een hoopje gooien. Maar dat wil ik eigenlijk niet :+

Ik betaal overigens ook met Paypal, gaat makkelijk :j

jenne

Berichten: 2165
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:12

Ik dacht dat Kruger er (tijdelijk) uit ging omdat er veel klachten waren gekomen over de streetview. Veel buiten het park en geen wilde dieren of zo.
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze de route willen aanpassen. Een kortere route maar met een betere streetview en dat Kruger dan wel weer terug kwam.

Hier heeft het trouwens ook lang geduurd voordat mijn dochter haar eerste medaille binnen had.

En ik ben bijna halverwege de Ring Road *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:13

Zoiets zou inderdaad wel kunnen. Of zoals ik zei een tijdelijk fabricatie-probleem (met Corona gebeuren er veel rare dingen, haha). Maar echt weg en nooit meer terug zou mij raar lijken. Maar dat is dus mijn mening.

Gaat goed jenne! *\o/*
Ik moet er ook nog eens aan beginnen als ik dit allemaal zo lees, haha.

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:13

Ik betaal via PayPal. Die kun je gemakkelijk aan je bankrekening koppelen tegenwoordig, je hoeft er niet meer eerst geld naar over te maken.

Ik verzamel gewoon heel makkelijk niet alle medailles, want ik vind ze niet allemaal mooi. :') En als er dan één uitgaat die ik wel mooi vond, is het jammer maar helaas. Kun je toch niet zoveel aan doen verder.

Tancreda4

Berichten: 24061
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:15

KimD schreef:
Welke zou je een paar jaar over doen want die moet ik dan hebben! :D

Ik denk dat zodra je de challenge koopt er van de voorraad een medaille afgaat, dat deze voor je gereserveerd ligt.

Snap je wat ik bedoel? :')


Ik zag changes van 2000+, dat zijn vit mij jaren planningen haha

En ik hoop dat het idd gaat zoals jij beschrijft zodat je niet naast het net vist :j

Tancreda4

Berichten: 24061
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:16

Ik had met creditcard betaald volgens mij

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 12:06

marley93 schreef:
Ik betaal via PayPal. Die kun je gemakkelijk aan je bankrekening koppelen tegenwoordig, je hoeft er niet meer eerst geld naar over te maken.

Ik verzamel gewoon heel makkelijk niet alle medailles, want ik vind ze niet allemaal mooi. :') En als er dan één uitgaat die ik wel mooi vond, is het jammer maar helaas. Kun je toch niet zoveel aan doen verder.


Ja dit, alles onder de 100km hoef ik sowieso al niet tenzij de medaille echt super tof is.

Ik heb overigens wel al twee medailles tegelijk gekocht en de ene pas gestart toen de andere klaar was, dat kan ook waardoor je de medailles dus wel kunt kopen maar niet allemaal direct hoeft te lopen.

Want volgens mij tellen ze wandelen, zwemmen & fietsen toch?

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 12:34

In de app kun je de volgende dingen handmatig invoeren:
- steps
- running (in- en outdoor)
- walking (in- en outdoor)
- cycling (in- en outdoor)
- swimming
- rowing
- elliptical
- skiing
- wheelchair
- other

Dieuwke_
Berichten: 4549
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 13:52

Oh, wat super tof! Zoveel mooie medailles. Ik heb me net voor de English Channel ingeschreven, ik ben heel benieuwd.

Sinne

Berichten: 76
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 14:17

Sinne schreef:
Hoi, ik kom even binnenvallen met een vraag. Ik zou graag de Ring of Kerry willen lopen, maar kom er niet uit met de betaling, omdat ik niet via Ideal kan betalen. Hoe doen jullie dat?


Iedereen bedankt voor de hulp, maar een PayPal-account aanmaken lukt niet. Is dit omdat ik bij de Rabobank zit, of doe ik iets verkeerd?

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 14:25

Waar loop je op vast? Kies je wel de optie voor een account voor consumenten?

Dieuwke_
Berichten: 4549
Geregistreerd: 10-12-06

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 14:27

Bij mij maakte de PayPal app eerst geen verbinding met de Rabobank app. Uiteindelijk is het wel via een andere weg gelukt. Waar loop je vast?

Tancreda4

Berichten: 24061
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 15:05

KimD schreef:
marley93 schreef:
Ik betaal via PayPal. Die kun je gemakkelijk aan je bankrekening koppelen tegenwoordig, je hoeft er niet meer eerst geld naar over te maken.

Ik verzamel gewoon heel makkelijk niet alle medailles, want ik vind ze niet allemaal mooi. :') En als er dan één uitgaat die ik wel mooi vond, is het jammer maar helaas. Kun je toch niet zoveel aan doen verder.


Ja dit, alles onder de 100km hoef ik sowieso al niet tenzij de medaille echt super tof is.

Ik heb overigens wel al twee medailles tegelijk gekocht en de ene pas gestart toen de andere klaar was, dat kan ook waardoor je de medailles dus wel kunt kopen maar niet allemaal direct hoeft te lopen.

Want volgens mij tellen ze wandelen, zwemmen & fietsen toch?


Ik sinq met mapmyrun en pakt hij alle sporten. Staat dan alleen op 'other'.

Ik kijk naar de medaille en naar het gebied waar ik door heen zou lopen. Moet beiden gaaf zijn. Ik wil er echt nog veel doen maar ze duren allemaal zo lang haha. Iig die ik mooi vond. En wil er niet meerdere tegelijk naast elkaar hebben lopen. Al zit ik daar nu wel aan te denken. Een voor paardrijden en een voor fietsen ofzo.

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 15:24

Ik heb hem overigens gekoppeld aan mijn Fitbit, ik voer verder zelf niks in.

Dieuwke_
Berichten: 4549
Geregistreerd: 10-12-06

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 16:37

Pakt ie dat goed op bij jou Kim? Ik heb net een rondje gelopen van 6km met de Fitbit, maar die pakt ie in de Conqueror app nog niet bij mij

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 16:51

Dieuwke_ schreef:
Pakt ie dat goed op bij jou Kim? Ik heb net een rondje gelopen van 6km met de Fitbit, maar die pakt ie in de Conqueror app nog niet bij mij


Hij doet dat één keer per 24 uur. Bij mij meestal rond 1 uur 's nachts.

Dieuwke_
Berichten: 4549
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 16:55

Ah, dat gebeurt vanzelf. Dat wist ik niet, dankjewel :)

Sinne

Berichten: 76
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 21:18

marley93 schreef:
Waar loop je op vast? Kies je wel de optie voor een account voor consumenten?


Ik krijg de volgende melding:

Er ontbreekt een betaalmethode in uw PayPal-rekening. Voeg een kaart toe om door te gaan.

Maar vervolgens kan ik niet mijn bankpas toevoegen.

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 12:15

Hmm, nee dat zou ik niet weten eerlijk gezegd.

Dieuwke_
Berichten: 4549
Geregistreerd: 10-12-06

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 12:57

Zit de fout niet in je Paypal account? Daar ging het bij mij de mist in

jenne

Berichten: 2165
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 17:10

Donderdag komt er weer een nieuwe challenge bij. Ben heel benieuwd welke het wordt!